niedziela, 26 lutego 2012

łyżeczka...biżuteryjnie


a właściwie jej kawałek, bo pół rączki odcięłam
 na potrzeby nowego alterowego wyzwania na Craft Artwork:)

to jeden z niewielu projektów, który mi wyszedł tak, jak w zamyśle...
co prawda trochę walczyłam z kolorem i fakturą tuszy alkoholowych
a rączki domyłam dopiero na drugi dzień :)

chciałam koniecznie ją zalterować biżuteryjnie, 
a ponieważ nie mam żadnych typowych akcesoriów w ruch poszły części zegarkowe...
wyszło takie retro...steampunk:))





 o ile wisior robiło się nadzwyczaj przyjemnie,
to sfotografowanie go było istną drogą przez mękę..
więc wybaczcie nie najlepsze fotki...

buziaki:)


35 komentarzy:

Ataboh pisze...

O Qrcze ale bajer... STRASZNIE mi się podoba. Pozrdawiam

Drycha pisze...

zaśliniłam Ci w tym momencie pół bloga i całą swoją klawiaturę...

Paubia pisze...

Podoba mi się. Niby z niczego można zrobić coś bardzo efektownego.

Olga Siedlecka pisze...

Obłędna!!!

incognito pisze...

pomysłowość Twa nie zna granic, uwielbiam takie "dziwadła" :)

Boei pisze...

Kolejne cudo! Niesamowita zawieszka:)
I kobieta na niej piękna, intrygująca;)

Mia pisze...

Och, wyszło świetnie !!!! Fantastyczna ozdoba... ach..

KOLOROWY ptak pisze...

eh... i jak tu teraz będę mogła przejść obojętnie obok łyżki ;)
piękny wisior!!!!

Lidka pisze...

wisior jest po prostu boski :)

Janka pisze...

Zakochalam sie w tym cudenku! Piekny!

Tores- pisze...

Niesamowite... jestem w głębokim szoku, że na łyżeczce można tyle zmieścić, i jak fantastycznie to wymyśliłaś. Obłęd po prostu.

Myszka pisze...

Piękny!!!!!

BETIK pisze...

Jesteś jak ten Midas... Czego się nie tkniesz w "złoto" zamieniasz:) Fantastyczny projekt... i pomyśleć, że z łyżeczki... Jesteś genialna!!

Matilde pisze...

Magiczne przepoczwarzenie :))

Karola pisze...

no i znów muszę zbierać zęby po podłodze... bo mi szczęka z zachwytu opadła ;P CUDO!!!!!!

sabi-chic pisze...

świetna łyżeczkowa biżuteria,chętnie bym ją w realu zobaczyła:)

Joanna Oborska pisze...

Coś pięknego!
:)

Avrea pisze...

łał! super !, piękny ten wisior

pozdrawiam
Ag

Dorthe pisze...

So fantastic, Guria- I LOVE all the little watch parts you used on your spoon- such a wonderful Steam punk lady queen.
Hugs, Dorthe

Różowy Zakątek pisze...

Fantastyczny projekt! Niestandardowy wisior, C L A S S A !

petra bluszcz pisze...

Wisior bomba! Chyba nie musze mówić, co mi się w nim podoba w szczególności... Kobitka na łużce - normalnie Atena :)
Pozdrawiam cieplutko!

Alicja pisze...

cudeńko!

Eliza/Tuome pisze...

świetny wisior :)
a steampunk jest piękny ^^

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

ależ cudny!!!

coco.nut pisze...

świetny wisior!!!

AgnieszkaAnna pisze...

pięknie to wymyśliłaś!

Julia @ Vintage with Laces pisze...

That's a fabulous pendant, Guria!
Have a great week :-)!
Hugs,
Julia

Marie Lost Bird Studio pisze...

Your altered spoon necklace came out wonderful!Love it.
Have a great week.
Hugs,
Marie

Tusia Lech pisze...

To, co zrobiłaś z łyżeczką, to niewiarygodny majstersztyk! Efekt jest oszałamiający!!

IWA pisze...

Gdzie ta moja szczęka...

~*~Patty S pisze...

Brilliant and Beautiful Steampunk spoon necklace dear Guriana!
This piece is extraordinary...I would Love to have "hair" like that ;)
oxo

[Kasia] pisze...

Zachwycający! :)

Gaby Bee pisze...

Your altered spoon necklace is absolutely stunning!

Have a lovely week!
Gaby

OriBella pisze...

Takie cuda z taką małą rzeczą, rewelacyjny projekt!!!:)

Lacrima pisze...

Mieszkając jeszcze w Polsce wis=działam biżuterię z łyżek i widelców. Do naszej galerii przyniósł ją artysta plastyk już wtedy szczęka mi opadła.
Jednak Twoja podoba mi się bardziej jest przemyślana i śliczna.
Gratuluję wyobraźni:)
Pozdrawiam Lacrima