czwartek, 9 lutego 2012

muszę...


po prostu muszę się pochwalić moim nowym nabytkiem:)
od kilku dni ją testuję i nie mogę się nadziwić, 
jak tyle czasu mogłam tkwić w średniowieczu z moją przedpotopową starowinką !!!
teraz szycie to insza inszość, czyli coś zupełnie innego po poznańsku:))

mała zajawka kolejnego płóciennego, ale jeszcze tajnego projektu
i jednego z moich ulubionych ściegów:



a to mój wymarzony Brother, który pobił już w przedbiegach Janome:
(testowałam przy zakupie obie marki)



i tak jestem teraz rozdarta między płótnem, a papierem...
a doba ma tylko 24 godziny:((

 buziaki:))*

21 komentarzy:

Tusia Lech pisze...

:):):) Jak patrzę na twoją radość, to się uśmiecham :):):) Super, że masz swoją wymarzoną maszynę :) :*

incognito pisze...

a ja mam 30 letniego, zdezelowanego Łucznika ...no to dałaś mi do myślenia ...:)

Guriana pisze...

incognito, ja miałam dokładnie to samo...:)))

Anna pisze...

O widzę, że ktoś się przesiadł z malucha na mercedesa ale teraz będzie jazda;)))
Bardzo się cieszę że spełniły się Twoje marzenia a widzę że jesteś osobą bardzo obrotną i na pewno pogodzisz i papier i płótno w końcu to na p i to na p.Pozdrawiam i życzę dobrej zabawy.

Unknown pisze...

Mercedes sie chowa do Twojej maszyny!!! Ja tez juz od kilku lat ...marze...

A pisze...

no sprzęt konkretny nabyłaś :) niech Wasza przyjaźń będzie owocna!
a mnie to by nawet nie pomógł taki, co sam szyje... zatem dalej będę do Ciebie zaglądać :)
miłego dnia!

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! świetny sprzęt!
to teraz będziesz jeszcze bardziej szaleć :D dla mnie super informacja :D już nie mogę się doczekać Twoich nowych materiałowych tworów :D
życzę Ci, aby doba jednak się wydłużyła :D

Égotiste pisze...

nie dziwię się, że musiałaś się pochwalić ;) jest czym zdecydowanie ;)

bagraga... pisze...

Łu la la! Nie pogadasz :) Gratuluje nabytku!! Pozdrawiamcieplutko!!

Dorthe pisze...

It`s looking beautiful- if it is yours I congratulate--sometimes blogger don`t translate so I can understand it -
And such a lovely stich dear Guriana.
HUGS, Dorthe

Gaby Bee pisze...

The same here...I still trying to figure out a way to grow more hours in a day. Never enough time, to do all that I want to do...lol.

Enjoy the day!
Gaby

aga melnik pisze...

Super kombajn! Gratuluję nabytku! Wiem co masz na myśli mówiąc o rozdarciu! Mam to samo! Pozdrawiam! aga

beata pisze...

Teraz jak masz taką super wypasioną maszynę to chyba muszę "wyrzucić" Twój blog z czytnika, bo już przedtem "pękałam" z zazdrości, a teraz to już sobie wyobrażam jakie piękne rzeczy będziesz tworzyła, nie wiem czy dam radę je oglądać!!! serdecznie pozdrawiam

Anitasienudzi2 pisze...

witaj Guriano
zaintrygowałas mnie ta wyższością brothera nad janome.Czy możesz zdradzić na czym polega różnica?Jestem bliska zakupu janome ,więc takie cenne uwagi są na wagę złota:]będę wdzięczna za odpowiedź

Qra Domowa pisze...

Qrcze marzę o takiej maszynie))))))))))))))

Alicja w krainie papieru pisze...

Fajna maszynka :)oj będziesz szyła i szyła :))

anias pisze...

Ale fura! Teraz to ty dopiero będziesz wymiatać! Gratuluję!

Arte Banale pisze...

No, jest się do czego przytulać!;)
Ja mojego brotherka czczę nad wszystko! Nawet jak się obraża na grube nici szybko mu wybaczam, bo poza tym ta maszyna szyje sama:)

ewkiki pisze...

Pięknie szyje! Dla mnie to wyższa szkoła jazdy.......
Pozdrawiam !

Mirella pisze...

dołączę do Anity - skoro świadomie wybrałaś Brothera - to z ciekawością przeczytałabym Twoją "recenzję" porównawczą :)

Twórczy Zakątek pisze...

Witam jaki to konkretnie model bo chciałam go również zakupić. A Twoje zadowolenie mnie zaintrygowało.
pozdrawiam Maverdo