piątek, 10 lutego 2012

igielnik...


dzisiaj Magda(i)Lena na scrapki wyzwaniowo proponuje 
wyzwanie z użyciem tarczy zegarowej:)

 od dawna miałam potrzebę zrobienia  igielnika, 
zwłaszcza ostatnio, kiedy stale szpileczki w użyciu:)
stara podstawa od lampy naftowej super się do tego nadawała...
miała okropny złoty kolor, ale ładny kształt...
pomalowałam ją więc kremową akrylówką...
starłam gdzie nie gdzie i jeszcze raz maznęłam farbą...
wokół umocowałam trzy tarcze zegarowe...







na pokrętle umocowałam odwrócony klucz, w którym znalazły miejsce duże szpile:)


szpileczki wchodzą jak w masełko:))
na płótnie transfer ze stronki Graphics Fairy:)



zapraszam do zabawy, bo zegary to taki wdzięczny temat:))

buziaki:))

43 komentarze:

Anna pisze...

Kochana rewelacja.
Ten pomysł z kluczami na duże igiełki normalnie mnie położył nigdy bym na to nie wpadła.Jeszcze raz rewelacja.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

A pisze...

nie no... czad! taki elegancki czad ;)) pozdrawiam!

A pisze...

no i chyba znów mnie zaraziłaś! ja się normalnie przekręcę przez te bodźce wizualne u Ciebie ;)) przecież doba za krótka się robi normalnie...!

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! FANTASTYCZNY igielnik! i jeszcze ten patent z kluczem - GENIALNY!!!
eh... nic tylko wzdycham do tych fotek :D

Dorthe pisze...

Dear Guria, what a wonderful idea,I love it, and how sweet you turned the one key, to hold the long pinns,-this is a special, and beautiful pincussion.
Wish you a happy week-end.
Hugs,Dorthe

Anitasienudzi2 pisze...

piękny!

Karmeleiro pisze...

niesamowite, pomysł pierwszorzędny i efekt wspaniały!

UHK Gallery pisze...

Ja to Ci chyba ołtarzyk zrobię, wiesz???? I będę klękac 3 razy dziennie - jesteś OBŁĘDNA!!!!!!
Przeboski igielnik!!!!!!!

lilavati pisze...

świetny! mi też marzy się igielnik, ale jakoś pomysłu brak:(

Ursula's Kreativecke pisze...

wunder wunderschön.

Liebe Grüße
Ursula

Aida Domisiewicz pisze...

aaaa ale boski!!! Uwielbiam!

incognito pisze...

oj, tym igielnikiem nie tylko "wyzwanie" masz w kieszeni, ale sprytnie wkupiłaś się w łaski swojej "brotherki" ( a propos te nieskończone ilości funkcji, które zapewne rozgryzasz dają Ci czas na wytchnienie:))....nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać, Twoja kreatywność nie zna granic, a w połączeniu z niezwykłym smakiem i precyzją wykonania powstają DZIEŁA, że klękajcie narody... pozdrawiam Cię bardzo gorąco :)

Olga Heldwein pisze...

zachwycający . Przypomina mi czasze industrialnego balonu ! Uwielbiam i zazdroszczę ci trochę umiejętności łączenia metalu z materiałem. Zawsze w tym samym stylu ale zawsze inaczej i coraz bardziej ekscytująco :)

Miriamart pisze...

Genialna praca :)

Joanna Oborska pisze...

U Ciebie, Guriano, nawet taki prozaiczny przedmiot jak igielnik nabiera cech magicznych. Piękny!

Kasia pisze...

Magiczna praca! A ten pomysł z kluczami .... genialny! Jesteś niesamowita! :)

tymonsyl pisze...

mistrzostwo, istne dzieło sztuki!!!

bagraga... pisze...

Genialny!! pozdrawiam!

IWA pisze...

Ale rewelacyjny pomysł!

Myszka pisze...

Piękny! Jak dekoracja do salonu:)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

cudeńko!!!
(no i ja już nie muszę? :))

dudqa pisze...

Igielnik rewelacja

ashka pisze...

piękny i oryginalny!

ThimbleLady pisze...

fantastyczny pomysł na igielnik, a ten klucz na długie igiełki - to mistrzostwo świata

entomka pisze...

mnie też zamurowało...
świetny igielnik, i te klucze...

Matilde pisze...

Czaderski ten igielnik!

petra bluszcz pisze...

Pięny igielnik. Normalnie nie mogę się napatrzeć na te zegarowe tarcze. Ostatnio jestem jak zaczarowana - wszędzie zegarki, trybiki... Jestem zachwycona!
Pozdrawiam cieplutko!

Beaśka pisze...

Jest taki jakiś dostojno-królewski, niesamowicie elegancki:)

agea happiness pisze...

rewelacyjny:)

Lacrima pisze...

Jako miłośniczka koron zakochałam się w nim.
Może mała wymianka?
Wpadnij do mnie poszperać.
Pozdrawiam Lacrima

Alexandra pisze...

Soooo Geil!!! Fantastic Guriana :)

Abakus pisze...

Igielnik - nie! To fantastyczne dzieło sztuki!

cve pisze...

unbelivable! fantastik work!

Alicja w krainie papieru pisze...

Rewelacyjny szlachecki igielnik :))
Zapraszam do pobrania wyróznienia , które jest u mnie na blogu :))
pozdrawiam :)

OriBella pisze...

Genialne!!!!Chylę czoła przed Twoimi pomysłami (że wykonanie mistrzowskie, to wiadomo od dawna:)

Donata @ DK's Craft Cafe pisze...

So beautiful, Guriana!
I love your blog and decided to follow you.
See you! xoxo

Okio B Designs pisze...

Your pincushion is gorgeous! I love the image you chose and all of your little touches. Beautiful!

Jeanine

Deco-Pasja pisze...

O rety!!! C U D O W N Y igielnik :)
Nie mogę oczu od niego oderwać :)
Niesamowita jesteś!
Pozdrawiam
Marta

Olga Siedlecka pisze...

Czarujesz, ze pozornie zwykłych przedmiotów wydobywasz ich najlepszą naturę!

Kathy @ Creative Home Expressions pisze...

This is so pretty! I love it! I would sew all the time just to be able to use this for my pins. : )

Viola pisze...

Fabulous work again!!

Unknown pisze...

Beautiful work, and great use of the base of an old oil lamp ;0)

OlenkaFotiou pisze...

I like it so much!