czwartek, 23 lutego 2012

maleństwa i prezenty:))


dzisiaj małe formy z okazji ostatnich wyzwań na Craft Artwork...

Tusia zaproponowała parowane MOO:





a Annar ATC Przyjaciele:




 a takie cudo zrobiła dla mnie Michelle...
to wspomnienia naszych sobotnich wypadów do Starej Rzeźni...
w każdą druga sobotę miesiąca...
 kilka kart:











 a na deser zawieszka, do której od zawsze wzdychałam podczas wizyt u Michelle,
a teraz wzdycham kilka razy dziennie patrząc na nią u mnie:))


Kochana, wiesz jak mnie uszczęśliwić!!...jeszcze raz dziękuję!!:))

buziaki:))


22 komentarze:

Alicja w krainie papieru pisze...

Śliczności :) gratuluje udanych zakupów :)

Anna pisze...

Same piękności dziewczyny tworzycie;)
A zawieszka jest obłędna, na jej widok sama sobie wzdychnęłam jest po prostu
cudowna.Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

Makola pisze...

Piękne prace! To był wybuch twórczy! Tyle piękności...;)
Pozdrawiam!

KOLOROWY ptak pisze...

piękne maleństwa!!!

a prezenty od Michelle są boskie! ten album wymiata! jak ja Wam zazdroszczę tych sobotnich wypadów! eh... może kiedyś...

no i zawieszka - totalnie obłędna! ja zdycham do monitora :D:D:D

Janka pisze...

Boskie zdjecia, swietne prace! Zawieszka cudo, jesli sie nie myle...z pudelka po rybach?:) 1. klasa!
Pozdrawiam serdecznie

justi pisze...

oba maluchy czaderskie. ATCiak zabawny z taką nutką tajemniczego uśmieszku. Pierwszy raz się spotykam z formą MOO. Bardzo ciekawe. Lecę zobaczyc do kiedy można zrobić pracę :)
A prezenty...cudowne...
" to chyba jest i przyjaźń i kochanie;) "

incognito pisze...

...lubię do Ciebie zaglądać, zawsze Tutaj ładuje akumulatory moja vintagowa dusza ... jakże zazdroszczę Wam, tego kopania w starociach, na samą myśl o takim przedsięwzięciu przeszywa mnie dreszczyk emocji... pozdrawiam:)

Lidka pisze...

też bym wzdychała :). Piękne prace

coco.nut pisze...

piękne prace i piękne prezenty!!!

Avrea pisze...

Bardzo ładne te twoje parce , a zawieszka super , nie dziwię się ,że do niej wzdychasz , też bym wzdychała jakbym taką miał , ale nie pozostaje mi nic innego ja wzdychać do niej na Twoim blogu
Zdolne z Was dziewczyny...

pozdarwiam
ag

Tusia Lech pisze...

Piękne prace - ale to już mówiłam :) Natomiast chcę powiedzieć, że album Michelle to niesamowita pamiątka - bije od niego ogromna moc sentymentalna!

Boei pisze...

Piękne, inspirujące prace:)
Zawieszka rzeczywiście rewelacyjna, cudo;)

Karola pisze...

Piękne maleństwa!!!
A prezenty... tylko pozazdrościć :)))

Ania S pisze...

Twoje prace są niezwykle. Bardzo chętnie tu zaglądam i zaglądać będę:)

petra bluszcz pisze...

Zawieszka śliczna, nie dziwię się, że do niej wzdychałaś :) Projekty, jak zwykle, bardzo udane. Eh, a dylemat "czy to jest przyjaźń...) jest mi ostatnio szczególnie bliski...
Pozdrawiam!

Dziwolonk pisze...

Fajne maleństwa - moje kochanie narodziło się z przyjaźni - nie ma nic lepszego;)

Do albumu 'wypadowego' ja z kolei wzdychałam już na blogu Michelle. Ach, aż znowu mi się ckni za Poznaniem...;)I zawieszka też cudnej urody - jakie to szczęście mieć Przyjaciół, którzy Cię tak znają i rozpieszczają;) Pozdrawiam ciepło:)

Kasia pisze...

Śliczne maleństwa! A prezenty fantastyczne!

Licho_Nie_Spi pisze...

Do zawieszki też bym wzdychała! Cudny prezent dostałaś!
Pozdrawiam!

Ala M. pisze...

przepiękne maleństwa a prezenty godne pozazdroszczenia ;)

OLIWKA pisze...

zazdroszczę tych wypadów
nad dzienniczkiem się zachwycam ... a Chaplin mnie zachwycił ;-)

Sugar Lump Studios pisze...

love all of these! Sooooo talented!!! :)

~*~Patty S pisze...

So much to enjoy...the fish tin really speaks to me dear Guriana...wonderful!
oxo