środa, 29 lutego 2012

w kolorach...


poszalałam na kolejne scrapkowe wyzwanie Ankan pod intrygującym tytułem:
Zbuduj własną historię ...
dużo by o nim pisać, więc po szczegóły odsyłam na bloga:)

moja historia powstała wokół dwóch tekstów z jednego artykułu z gazety...
przestrzeń miedzy nimi zakleiłam kawałkami kartek z książek,
bo są zdecydowanie lepszym malarskim podkładem niż śliska gazeta:)
praca nieco rozminęła mi się z wizją kolorystyczną...
nie przewidziałam, że nałożę aż tyle warstw farby i tło całkowicie zniknęło... 
a i teksty ledwo uratowałam:))
fascynująca jest dla mnie ta nieprzewidywalność
przy zabawie z wieloma kolorami,
a efekt mimo, że odmienny od zamierzonego mile mnie zaskoczył :)








gorąco zachęcam do podjęcia wyzwania
i podejrzenia innych fantastycznych historii projektantek...

a do mnie zapraszam jeszcze wieczorkiem...
dzisiaj 29.02,
więc ogłoszę zwycięzców Candy:))


17 komentarzy:

Matilde pisze...

Podziwiałam już na scrapkach... Zachwycająca praca!

Marie Lost Bird Studio pisze...

Beautiful page,Guriana!Love the colors you used.
Hugs,
Marie

A pisze...

świetna praca, a najbardziej podoba mi się pomysł z oknem :)
aha! zajrzyj do spamu ;)

elpimpi pisze...

NIESAMOWITA! Te detale! Wspaniały pomysł i mistrzowskie wykonanie! :-)

Karmeleiro pisze...

niesamowita!! wciągająca nawet, pozdrowienia.

GreenPlate pisze...

Prześliczna praca! bardzo się mi podoba :)

Anonimowy pisze...

trafiona kolorystyka

coco.nut pisze...

nie wiem jakie miałaś zamierzenia, ale efekt jest rewelacyjny!!!

Avrea pisze...

Super praca i kolory :)

pozdrawiam
Ag

KOLOROWY ptak pisze...

sztuka przez duże S!

Paubia pisze...

Bardzo mi się spodobało ;)

kanoklik pisze...

super !!! bardzoo ciekawa i intrygująca praca. podoba mi się bardzo bardzo :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Świetna praca , efekt niesamowity :)))

Lacrima pisze...

Fantastyczna:)

Maelchen pisze...

Unfortunately I do not understand one word of your language, dear Guriana, but your art is universal and I admire it very much! Greetings, Manu

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

jak mogłam GO przeoczyć!
cudo!!!

OriBella pisze...

Kolorystyka wspaniała, wszystko idealne, podoba mi się niesamowicie:)