poniedziałek, 20 lutego 2012

kwiatowo...naszyjnikowo...


  tematem dzisiejszego wyzwania na scrapki  są kwiaty...własnoręcznie zrobione...
od razu wiedziałam, że zrobię płócienne...
ale długo się zastanawiałam do czego ich użyję, bo pomysłów miałam kilka... 
w końcu wybrałam formę, której jeszcze nie robiłam....bo od tego są wyzwania:)
za wyjątkiem rzeźnickiej blaszki, która kolorystycznie przełamała monotonię srebra:)
trzy róże z pasków płóciennych skręconych i zszytych od spodu...






 róże podszyłam ciasno dodatkowym paskiem płótna, na którym się trzymają,
dzięki czemu można je przesuwać i dowolnie konfigurować...
można również zmieniać zawieszki... na przykład na holtzową klateczkę:)


po szczegóły dotyczące wyzwania i inne piękne prace projektantek
zapraszam na bloga:)

buziaki:))



26 komentarzy:

JaMajka pisze...

Elegancki, ciekawa forma :)

IWA pisze...

Jak zwykle oryginalnie, pomysłowo i pięknie!

Tores- pisze...

Piękny! Niesamowity jest, wersja z klateczką mi się bardziej, ale obie bardzo ciekawe.

Eliza/Tuome pisze...

piękny naszyjnik :)

justi pisze...

przecudowne...takie "surowe", naturalne i baaaaaardzo romantyczne :)

Karmeleiro pisze...

niby kobiece ale nie słodkie!! świetne.

Donata @ DK's Craft Cafe pisze...

Love your necklace, Guriana!

Offca pisze...

przepiękny jest :)

coco.nut pisze...

wersja z klatką jest po prostu niesamowita, ale sam pomysł, że można sobie zmieniać konfigurację i dodatki w zależności od humoru jest rewelacyjny!!!

Myszka pisze...

Zgadzam się z poprzedniczką:) Wersja z klateczką = cudo!

sabi-chic pisze...

świetny naszyjnik , kwiatki rewelacyjne ,ja swoje stale zwijam i rozwijam bo ciągle coś nie tak mi wychodzi:)

Boei pisze...

Niesamowity!!!!!!! Cudowny;)

Dorota Dołęga pisze...

ale bym taki chciała! jest piękny i z charakterem

maj. pisze...

POrześliczny!!!

Égotiste pisze...

jesteś bardzo kreatywna ;) świetnie to wygląda.

Monika pisze...

o! jaka tajemnicza klateczka, budzi niepokój a jednocześnie pociąga! :-))
witaj rdzenna poznanianko, to tak jak ja, aż dziw że wcześniej Cię nie odkryłam :-))
pozdrawiam i zapraszam na moje Candy w Art shaker by Monique.

A pisze...

miło patrzeć jak się rozwijasz... :))

petra bluszcz pisze...

Piękny naszyjnik! Możliwość wymiany elementów sprawia, że jest unikatowy! Gratuluję pomysłowości :)
Pozdrawiam cieplutko!

Avrea pisze...

Super ten naszyjnik , ale masz zdolne "łapki" :), obie wersje śliczne!

pozdrawiam
Ag

KOLOROWY ptak pisze...

genialny pomysł z przesuwanymi kwiatami! niby masz jeden wisior, a tak naprawdę jakby ich było kilka :D jest przepiękny!!!

Marie Lost Bird Studio pisze...

Your necklace came out gorgeous!!
Have a great week.
Hugs,
Marie

Dziwolonk pisze...

Świetny pomysł i piękne róże. Fajny kontrast tkaniny z metalem:)

Chris pisze...

Hi Guria, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.com/

OlenkaFotiou pisze...

WOW!Intersting idea! I like it!

elpimpi pisze...

REWELACJA!!! PRZECUDNY! Świetny pomysł z tymi ruchomymi różyczkami! :-)

Sugar Lump Studios pisze...

fabulous work! LOVE these!