niedziela, 12 lutego 2012

pocztówka...


to nowe, cykliczne wyzwanie z tym formatem na Craft Artwork...
ja pokochałam go od razu!!:))
pierwszy temat : Koła i kółka i coś z czasopisma...

kupiłam niedawno akwarelki na próbę...2 kostki wybranych kolorów...
nie bawiłam się nimi od czasów szkolnych...tutaj próba ich użycia...
oczywiście mi się spodobało i dokupiłam dalsze kolory...
ostatnio w ogóle odkrywam możliwości farb i mediów...
 sprawia mi dużo radości i satysfakcji samodzielne przygotowanie tła...




zarówno kółka jak i tło malowane tymi samymi kolorami:)



a moim ostatnim odkryciem jest pękająca pasta...efekty pokażę niebawem:))

nie spodziewałam się takiego odzewu na mój igielnik z poprzedniego posta...
bardzo dziękuję:)))

buziaki:))


9 komentarzy:

A pisze...

naprawdę fajnie wyszło :) może i ja spróbuję...? a spękania uwielbiam! głaszczą moją duszę ;) mogłabym nimi udekorować wszystko, w ramach odwyku zrobiłam kilka prac bez użycia spękań, ale czuję niedosyt... a jak zobaczę je u Ciebie, to pewnie znów mnie ogarnie mania spękania ;)) pozdrawiam!

Dunia pisze...

Baw się dalej!
Efekty są świetne!

petra bluszcz pisze...

Świetna sprawa z tymi farbkami. Możesz mieć dużo więkzy wpływ na to, jak tło będzie wyglądało. Super!
Pozdrawiam cieplutko!

Drycha pisze...

bo igielnik jest boski!
...i pocztówka bardzo zacna. :3
hm.... zapamiętam to wyzwanie pocztówkowe, zapamiętam...

cve pisze...

so lovely lovely card!

Tusia Lech pisze...

Prześliczne efekty :)

Boei pisze...

Piękna praca, kocham takie kolory;)

Matilde pisze...

Bardzo pomysłowa praca, no i tło - rewelacyjne!

OriBella pisze...

Tło niepowtarzalne, a koła wyglądają jak planety;)