poniedziałek, 1 października 2012

cofnąć wskazówki zegara...


wczoraj Kolorowy Ptak zaproponowała nam kolejne wyzwanie na scrapki.wyzwaniowo
tematem jest :Wspomnienie dzieciństwa...
niestety swoich zdjęć mam jak na lekarstwo...kilka z nich juz wykorzystałam, 
więc podeszłam do tematu tak bardziej ogólnie...
bazą mojej pracy jest stara, oryginalna karta z albumu do zdjęć, 
który to udało mi się nareszcie zakupić latem na Allegro:))










oprócz karty i  równie starego zdjęcia w pracy wykorzystałam :
 holtzowy zegarowy wykrojnik
tusze alkoholowe do zabarwienia zębatek
koronki, kwiatki, papierową taśmę i tarczę zegarową :)

mam nadzieję, że i Wy zechcecie podzielić się z nami swoimi wspomnieniami:)

miłego dnia:)
buziaki:))


8 komentarzy:

Avrea pisze...

piekna :)
pozdrawiam
Ag

Oliwiaen pisze...

Klimat niesamowity! :-)

sabi-chic pisze...

cudne zagospodarowanie przestrzeni wprawia w klimatyczny nastrój

justi pisze...

Och, wow jakie to klimatyczne...niesamowite, jakas tajemnica bije z tej pracy. Chyba tajemnica przemijania...cudo

Dunia pisze...

Rewelacyjnie wygląda Twoja kompozycja umieszczona w tej pięknej karcie!

Dortesjs pisze...

this is awsome love it all

moniFaktura pisze...

Tytuł jest idealny... Praca wygląda, jakby była z poprzedniej epoki, piękna! Szalenie dopracowana, i ten nostalgiczny klimat... :)

Anna Tomassi pisze...

To moje klimaty,przepięknie to zrobiłaś.Jestem w posiadaniu stuletniego albumu,kocham w nim każde zdjęcie.