środa, 24 października 2012

na przekór...



dziewczyny już szaleją ze świątecznymi kartkami i grudniownikami...
a ja ciągle przywołuję lato...
zrobiło się zimno, to co Guriana robi?...
na przekór oczywiście, szyje letnie torby...
oto najnowsza kolekcja na wiosnę-lato 2013:)))


transferowa...
grafika manekina oczywiście ze stronki Graphics Fairy :
















gazetowa:








kolażowa:











pierwsza torba została zgłoszona do wystawienia na aukcji charytatywnej
"Rękodzieła dla Marcinka"
zapraszam wkrótce do licytacji 
i do przyłączenia się do akcji:)

drugą torbę uszyłam na prezent...

ostatnia natomiast jest dla Was...
po szczegóły zapraszam już w piątek:)


22 komentarze:

elpimpi pisze...

WOW!!! REWELACJA!!! PRZECUDNE te torby! Extra detale! Trzecia jest GENIALNA!!! Już nie mogę doczekać się piątku!!! ;-) ♥

Eliza/Tuome pisze...

przepiękne torby ^^

Avrea pisze...

śliczne ,fajnie ,ze zatrzymałas lato :)
pozdrawiam
Ag

A pisze...

ha! a ja właśnie o trzeciej zamarzyłam :)) idealna dla mnie!! ale już tradycyjnie powiem, że szyjesz po mistrzowsku :)

petra bluszcz pisze...

Piekne torby, zwłaszcza ta pierwsza. Z pewnością osiągnie super cenę na aukcji :)
Pozdrawiam!

Offca pisze...

świetne torby, wszystkie trzy bardzo mi się podobają :D

Joanna Krzak pisze...

och ta pierwsza cudna!!

Karmeleiro pisze...

hohoho, działaśz cudnie! Ta pierwsza mi się baardzo podoba :))

qedziorq pisze...

piękne, piękne, a o trzeciej właśnie pomyślałam, że najbardziej mi się podoba :)

Matilde pisze...

Obłędne!

katy pisze...

przepiękne:) faktycznie trzecie jest obłedna

maj. pisze...

Przepiękne!!! I bardzo się cieszę, że nie wprowadzasz grudnia w październiku :).

składART13 pisze...

Śliczne !!!! Ty to potrafisz Kochana oczarować :)

HomeScrapHome pisze...

Poczekam na aukcję i na propozycję blogową :) nie przegapię żadnej okazji by zdobyć którąś z Twoich toreb!

Anonimowy pisze...

Very beautiful bag!

Vintage Street Designs pisze...

Just beautiful!!! You have such talent. Hopped over from The Graphics Fairy and now following. Would love to have you stop by for a visit! Blessings ~ Judy

Texture Trail pisze...

Such beautiful bags! I love the one with the wire dress form, wonderful work.
I popped by from The Graphics Fairy.
Jane
www.texturetrail.blogspot.com

teri pisze...

Saw your creation on Graphics Fairy. Love your bag and blog!

The Prudent Homemaker pisze...

This is absolutely beautiful!

Unknown pisze...

Fantastyczne sa te torby;)

Halina pisze...

Wapaniała torba i stemps. Staję w kolejce. Pozdrawiam

LUNA pisze...

Prześliczna ta torba !