niedziela, 7 października 2012

dzisiaj...


z dedykacją dla wszystkich craftujących:)
a w szczególności dla Cynki i 2:16:)))***


od dawna już patrzyłam tęsknie w trochę innym kierunku...



chciałam spróbować czegoś nowego...



kiedy trafiła mi się okazja...
nie zastanawiałam się długo...



 i tak z powodu  nostalgicznej tęsknoty za Toskanią,



przełamałam swój lęk,



a cięcie koronek



i machanie pędzlem



zamieniłam we wrześniu na aparat...



teraz trochę stoję na rozdrożu....



ale nie martwicie się...media i papier przykuły mnie do siebie...



powyższa sesja powstała podczas warsztatów fotograficznych w Toskanii

to był mój pierwszy raz z modelką...
mało tego...z obcojęzyczną, profesjonalną modelką :)

ze względu na ograniczona ilość miejsca na bagaż nie mogłam niestety zabrać ze sobą wszystkich akcesoriów do stylizacji jakie bym chciała...
tak więc reszta wizji musi poczekać na inne okazje:)

sesja z modelką to tylko jeden dzień....
pozostałe fotki z wyprawy na razie cały czas na etapie selekcji...
a jest z czego wybierać...
były wypełnione po brzegi toskańskimi krajobrazami dni pełne słońca...
wschody i zachody...
zdjęcia nocne...
wizyta w winnicy, gdzie umożliwiono nam robienie zdjęć
począwszy od samych zbiorów winogron, aż po degustację wina 
(tu muszę wspomnieć, że najlepszy z wszystkiego był sok wyciśnięty ze świeżych winogron...
przebił nawet świeże figi:)
po drodze jeszcze jezioro Garda i Octoberfest w Monachium :)

myślę, że to nie koniec mojej przygody z warsztatami fotograficznymi:)

buziaki:)*



16 komentarzy:

Lena Wz pisze...

Wow!!! Gratulacje!!! Widać, że kochasz aparat, bo piękne zdjęcia wyszły :-) Cieszę się moja droga Wróżko, że znowu dotknęłaś czegoś, co Cię pokochało <3 <3 <3
Powodzenia :*

dreamka - fotografia pisze...

bardzo mi się podoba! tak 3maj! czułam, że to będzie coś oryginalnego, jak tylko zobaczyłam Twoje gadżety do stylizacji! :) pzdr.

druga szesnaście pisze...

aż tchu brak.
uwielbiam te pędzle zatknięte za kapelusz i ostemplowane ciało!
uwielbiam całą historię - słowem i obrazem.
a dedykacją bardzo mnie wzruszyłaś.

druga szesnaście pisze...

i koronki!!!
mogłabym długo gadać. wracam patrzeć.

HomeScrapHome pisze...

przepiękne zdjęcia w przepięknych stylizacjach. Warsztaty musiały być fantastycznym doświadczeniem - i do tego w takim otoczeniu! oj powiem, że zazdroszczę :)

UHK Gallery pisze...

Szalona :)
Zdjęcia przecudne!!!
I wogóle szacun, bo odwaga wielka!!!

Bea pisze...

Piękne foty! Super zakimacone! I jaki przekaz do nich! List obrazkowy ! :) hehe Super!

justi pisze...

Babeczko!!! Ile jeszcze w Tobie drzemie nieodkrytych talentów! Przecież te fotografie są genialne! W każdej widać Twoją wrażliwość. Cudowne!

Avrea pisze...

No piekne akty , powodzenia :)
pozdrawiam
Ag

elpimpi pisze...

WOW! REWELACJA!!! GRATULACJE!!! Masz talent Kochana! Zazdroszczę Ci tego wyjazdu! I tej Gardy i Monachium... Mmmm... Wspomnienia! ;-) ♥

składART13 pisze...

Piękne i poruszające !!!

Dunia pisze...

Łooo Kochana! Dajesz czadu!

Lacrima pisze...

Aż dech zapierają w piersiach !!!
Obłędne:)

Artnova pisze...

wspaniała sesja. Pięknie i delikatnie:) Pozdrawiam.

angel pisze...

o rany! ... piękne!

Tynka pisze...

Gratuluję pięknej sesji i zazdroszczę wypadu do Toskanii. To moje miejsce na ziemi.