środa, 31 października 2012

20 minut...



tyle czasu dała nam Czeko na zrobienie strony w art journalu...

mój wpis w całości na resztkach...
papierowych i wykrojnikowych...
glimmer misty, gesso 
i cytat, który od pewnego czasu czekał na oprawienie...
chciałam jeszcze dodać stemple, ale czasu nie starczyło:)















szczegóły jak zwykle na scrapkowym blogu:)

to moje ostatnie wyzwanie w roli  DT...
chciałabym podziękować całemu zespołowi
za te prawie półtora roku inspiracji, wsparcia i wspaniałej zabawy...
oraz Kochanej i wyrozumiałej Tusi za możliwość sprawdzenia się:)*

buziaki:)*



21 komentarzy:

Catherine SIWCZAK pisze...

absolutely fabulous !

suziqu's thread works pisze...

This is really beautiful!
Ii love the words and all the beautiful shading!
x Suzy

Joanna Oborska pisze...

Piękna strona. Chęci mi narobiłaś na ten zawijaskowy wykrojnik.
:)

Kasia Krzymińska pisze...

Guriana, strona jest przepiękna ale to że to Twoja ostatnia praca bardzo mi się nie podoba... jak my mogłybyśmy bez Ciebie?

Kasia Udalska pisze...

Wiedziałam. Wiedziałam, że jesteś Mistrzynią, a ta praca tylko to potwierdza!! Takie cudo w 20 min? :O

Jak to ostatnia praca w DT? Scrapki bez Ciebie? Jakoś mi to nie pasuje... :(

Nordstjerna pisze...

Pięknie to zrobiłaś - trudno uwierzyć, że w 20 min, a strach pomyśleć, co by powstało w nieograniczoną ilość czasu :)
Bardzo szkoda, że nie będzie Cię już w DT scrapki.pl - wiesz, że podziwiam Twój styl i uwielbiam oglądać Twoje prace.

Unknown pisze...

Kilka minut świetnej roboty. =)

Boei pisze...

Cudna praca! Piękne, tajemnicze klimaty;)

JaMajka pisze...

Piękna praca, niezwykły klimat :)

Oliwiaen pisze...

Ajjjjjj - 20 minut to ja bym pewnie materiały wybierała ;-)) Cudownie wyszło!!

Matilde pisze...

Jestem oczarowana - zresztą jak zwykle gdy tu zaglądam :)

petra bluszcz pisze...

Coś tak pięknego w 20 minut?! Mnie by pewnie z pół dnia zeszło... O ile w ogóle bym potrafiła tak zrobić...
Pozdrawiam ciepło!

Koza domowa pisze...

Przepiękne. I te kolory, ulubione!

~*~Patty S pisze...

gorgeous pages
the colors really call to me as does that beautiful quote

Happy November dear one (already!!)
oxo

Sophie pisze...

Wow! Wunderschön...

Ganz liebe Grüße

Peninia / Gosia pisze...

Rewelacja!!!
Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com

Lili pisze...

to najpiękniejsze 20 minut jakie widziałam...

Drycha pisze...

oj tam stemple, bez stempli też jest super, te fakturki.... mrrr :D

frogus_80 pisze...

Och 20 minut, chciałabym umieć robić takie cuda w 20 minut:D

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudo!!!
:)

Gaby Bee pisze...

This looks gorgeous!

Have a lovely weekend!
Gaby