czwartek, 5 stycznia 2012

podarłam trochę płótna...


bo zakochałam się w postrzępionych brzegach...
tym razem z potrzeby zrobienia czegoś na literę"W" 
w ramach poznańskiej, literowej wymianki...
taka literka przypadła mi w udziale podczas losowania
dla naszej koleżanki z Wysp Brytyjskich...
W jak woreczek:))

chciałam znowu zrobić transfery, ale skończył mi się tusz w drukarce...
na szczęście w takich sytuacjach mamy stemple...

na pierwszym to kolaż holtzowych i 7gypsies:




tutaj tylko holtzowe:






wczoraj transferowałam z acetonem...to działa!!!:)))
szyją się torby:))

buziaki:))


19 komentarzy:

Gosik pisze...

rewelacyjne! pięknie się prezentują^^

Dorthe pisze...

They are so sweet, Guria,-what is inside ? Lavender ?
I have not tryed the acetone transfers--maybe I should!
Hugs, Dorthe

plakatowka pisze...

super, nie mogę się doczekać już toreb. Pewnie będą iście Gurianowe :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

no cudne!!!
a ja tej swojej nowej maszyny za cholerę okiełznać nie mogę :/

składART13 pisze...

pięknie postrzępione :)
i też nie mogę doczekać się toreb :)

Umbrella pisze...

Piękny woreczek!Jak wszystko u Ciebie.Czytam każdy Twój post i napatrzeć się nie mogę.Kolejnych rewelacyjnych pomysłów w Nowym Roku!

Dunia pisze...

cudeńka!
ale się koleżanka brytyjka obłowi ;o)

Jola pisze...

Rewelacyjne!!

coco.nut pisze...

przepiękny woreczek!!!

BETIK pisze...

Te strzępienia dodają smaczku:) Cudne woreczki!

Alicja w krainie papieru pisze...

Fantastycznie wychodzi Ci darcie materiału a woreczki super wyglądają :)

Anonimowy pisze...

Ciekawy pomysł...już myślę co by tu dało postrzępić się u mnie hmmm :)

Trzpiot pisze...

to ja przy naszej krajowej życzę sobie trafić na Twoją literkę "W" :) mogę też trafić na "o" jak "oreczki", "p" jak "poreczki" itd ale chcę, chcę, chcę :) chyba napiszę list do Mikołaja ;)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Boskie są!!!
:*

Alexandra pisze...

Fantastic work!
Happy new Year
Hugs Alexandra

*gooocha* pisze...

Poziom mojego zachwytu wskazuje, że chyba zakochałam się w tych woreczkach!

Lacrima pisze...

Prześliczne woreczki.

piedra preciosa pisze...

Wspaniałe!!!!

Celeste pisze...

gorgeous bags Guriana.