piątek, 20 stycznia 2012

kalendarzowo...


dzisiaj na  scrapki wyzwaniowo, za sprawą kolejnego wyzwania:)
 alterujemy lub tworzymy od podstaw kalendarze wszelkiego rodzaju...
o szczegółach napisałam TU na blogu...

będąc w amoku płóciennym, mój książkowy kalendarz dostał właśnie takie ubranko:)







jasne płótno ostemplowane i przyszyte do ciemniejszego, 
następnie naklejone za pomocą żel medium akrylowego:)

ten kalendarz w przyszłym tygodniu będzie u mnie do wygrania))

a na razie zapraszam do podjęcia zabawy z własnymi egzemplarzami:)

buziaki:)))


19 komentarzy:

lilavati pisze...

ale cudo! żel medium akrylowe? cóż to takiego?

Unknown pisze...

piękny ten kalendarz

justi pisze...

bardzo fajnie wyszedł...taki troszkę surowy ale bardzo interesujący. Jak jakiś przedmiot art-deco z poprzedniej epoki :)

pesymistka13 pisze...

Przepiękny :)

Myszka pisze...

O Wow, bardzo w moim stylu!!! Super, bardzo chciałabym wygrać to cacuszko:)

coco.nut pisze...

cudna okładka, świetnie wygląda tu płótno!!!

Mia pisze...

Piękne ubranko !!! Tak się u Ciebie napatrzyłam ostatnio, że też po raz pierwszy użyłam płótna. Spodobało mi się i płaczę, że więcej w domu nie mam :). Przyglądam się płóciennej koszuli męża coraz bardziej natrętnie.. ;-))

Matilde pisze...

Prześlicznie się prezentuje!

anias pisze...

Świetny! Ach, u Ciebie wszystko jest świetne :)

elpimpi pisze...

GENIALNY! Już się cieszę! :-)

Zielonooka pisze...

cudny!!! zachwycające są Twoje prace:)
Muszę kiedyś pokonać te 120km i pomacać na żywo:)))

aaaaaaa właśnie co to jest te żelowe medium akrylowe???

Gaby Bee pisze...

It is so much fun to come here and look around! Your creations are always amazing. Gorgeous cover! Love all the details on this!

Hugs, Gaby

petra bluszcz pisze...

Fantastyczny kalendarz! Podoba mi sie zwłaszcza tarcza zegarka :)
Pozdrawiam!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Wspaniały kalendarz!!!
:*

KOLOROWY ptak pisze...

piękny!!! a możliwość posiadania takie cuda przyprawia mnie o przyjemne dreszcze ;)

Anonimowy pisze...

Jest śliczny:) Ja też chce taki :):):)

Alicja w krainie papieru pisze...

Rewelacyjny kalendarz :) cieszyłabym się z takiego upominku :)

Lili pisze...

cudowny, bardzo mi przypadł do gustu

incognito pisze...

robisz przecudne rzeczy, takie w klimacie mojej vintagowej duszy; w scrapingu osiągnęłaś wyżyny, pozdrawiam:)