wtorek, 3 stycznia 2012

jak to z moim szyciem było...:)


kolejny raz  usiłowałam się zaprzyjaźnić z moją maszyną...
przy tagach stanowczo odmawiała posłuszeństwa...tak plątała nici od spodu, 
że musiałam je podklejać dodatkową warstwą papieru, żeby obciachu nie było:)

przy płótnie trochę przestała się boczyć...może nie lubi papieru?:)
ale z kolei z transferem kolorowym nie poszło tak jak miało ...
 pańcia  za nic nie chciała się  utrwalić i stale papier na niej zostawał:(((
zmarnowałam trochę płótna i papieru transferowego...
do 5 razy sztuka i wyszło tak:)
grafiki oczywiście pochodzą z niezawodnego Graphics Fairy:)



czarno-białe transfery  poszły jak z płatka...







 i wszystkie :





poduszki zgłaszam do Brag Monday:)



a na szycie i darcie płótna dalej mam teraz fazę,
więc kolejny post też zapowiada się płócienny:))

dziękuję serdecznie za wszystkie życzenia Noworoczne:)))




24 komentarze:

KOLOROWY ptak pisze...

piękne!
aż chciałabym się w nie wtulić ;)

Dorthe pisze...

They are SOOOOO BEAUTIFUL, -the translation to english is very bad, so I don`t understand what you write- can only say that the result is GREAT.
Hugs Dorthe

Ania Komenda pisze...

piękne i klimatyczne;

AmatiGirl pisze...

Śliczne poduszki.Pozdrawiam serdecznie.
lovelythings-marta.blogspot.com

Anonimowy pisze...

super poduszki! Każda z osobna piękna, ale w komplecie prezentują się niezwykle!

BETIK pisze...

Ślinię się na widok każdej z nich... Razem wyglądają jeszcze bardziej imponująco! Ach mieć choć jedną taką...:)

Marie Lost Bird Studio pisze...

Hi Guriana,
your pillows came out gorgeous - love them.Happy Brag Monday and all the best for 2012.
Hugs,
Marie

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

ależ one cudne!

asica.p pisze...

omg!przepiekne!

Karmeleiro pisze...

zapierają dech!rób ich więcej!

beata pisze...

Jak wszystkie Twoje prace, po prostu piękne!!!!Pozdrawiam

druga szesnaście pisze...

och ty Czarodziejko!
przy pańci omdlałam ma się rozumieć. :)

a może torby?

Alicja w krainie papieru pisze...

śliczne , ale pańcia mnie zauroczyła !!:)

IWA pisze...

Cudności!

Boei pisze...

Ale piękne!! Super klimaty;)

Dunia pisze...

niesamowicie cieszą oczy te poduchy! Piękne wyszły! Warto się było pomęczyć :o)

justi pisze...

Nie no..ja też chcę tak szyć buuuuuu!
A za żadne skarby nie umiem się z moją maszyną dogadać :-/
Te podusie są po prostu genialne.

Może jakieś candy :)))))))))))))))))

"Wybierz mnie, wybierz mnie! ( jak ten osiołek ze Shreka ;)

Julia @ Vintage with Laces pisze...

These pillows are gorgeous, Guria! I love each one.
Hugs,
Julia

składART13 pisze...

Poduchy cudne !
Powtórzę za 2:16 - a może torby ??? :)

Suz pisze...

Those are just beautiful!
Fondly,
Suz

Mirella pisze...

oj, ta biała najcudniejsza!!

Motylek pisze...

Rewelacyjne są Twoje poduchy. Szukałam jakiegoś pomysłu na prostokątną poduchę, i chyba znalazłam tu coś dla siebie:) Nie mogę się z Tobą skontaktować mailowo. Czy moglabyś podesłać mi swoj e-adres. Mój komputer coś szwankuje :((((( Pozdrawiam
ewaz2@poczta.onet.pl

http://lasoffitta.canalblog.com pisze...

Good Morning Guriana, and congrats for you beautiful work.
Please, where are you found the image of the woman with umbrella???
thanks for help me
Hugs
Nadia

Guriana pisze...

I don't remember, but I will send you a photo at night:)...so send me your mail address please:)
The backround under the photo from the site Graphics Fairy:)