poniedziałek, 23 stycznia 2012

miłość jest ślepa...


takim tematem dzisiaj na Craft Artwork otworzyłam nowy cykl tagowy...
przez cztery kolejne tygodnie będziemy snuły nasze miłosne historie, 
tworząc kolejną książeczkę tagową...
wszak Walentynki zapasem:)

moją zatytułowałam Ogród miłości,
a jako okładkę wykorzystałam taga, którego pokazywałam wcześniej:)



wyzwaniu towarzyszy nagroda...po szczegóły odsyłam na bloga:)

a to mój pierwszy tag:








kolejny temat za tydzień w poniedziałek:))

pozdrawiam cieplutko:))




10 komentarzy:

Gosik pisze...

piękna praca!

Joanna Oborska pisze...

Piękny!
I już widzę, że później też będziemy miały co podziwiać:)

Majka Moller pisze...

Fantastyczny tag! Cudnie wykonany (i ten klimat całej pracy - super) i zestawienie napisu z samą kompozycją powala na kolana!

Ania Komenda pisze...

świetny, klimatyczny :) bardzo mi się podoba

Unknown pisze...

bardzo romantyczny...

Anonimowy pisze...

Naprawdę piękne prace. Pozdrawiam

Alicja w krainie papieru pisze...

Świetny a co będzie dalej , chyba zabraknie słów podziwu :)))

Berberis pisze...

świetne wyzwanie, niesamowity tag!! muszę się przyłączyć do zabawy :)

MACIEJKA pisze...

jakie to piekne ...ech;-)

Alexandra pisze...

Fantastic tags with wonderful coulors!