sobota, 28 stycznia 2012

CANDY...płócienne:)


właśnie stuknęły mi dwa latka blogowania:))
 podsumowanie robiłam miesiąc temu, więc dzisiaj będzie krótko...
tylko najnowsza informacja:
 przyjęłam zaproszenie Addy do jej zreorganizowanego DT na blogu scrappo.pl :))
i już w lutym zaprezentuję pierwsze prace:))

a teraz tytułowe candy...
   mam dla Was wcześniej zapowiadany kalendarz
i jeszcze ciepłą niespodziankę :













chętnych zapraszam do pozostawienia komentarza pod tym postem
do 28.02 do północy
i
umieszczenia info o candy na swoim blogu:)



wyniki ogłoszę 29.02... w dzień przestępny...
tego szczególnego dnia szczęście uśmiechnie się do dwóch osób...:))



204 komentarze:

1 – 200 z 204   Nowsze›   Najnowsze»
madebyviva pisze...

Ale wspaniałe słodycze - ustawiam się w kolejce, a Tobie życzę kolejnych lat tak świetnego blogowania, dzięki któremu dostarczasz prawdziwej uczty mym oczom za każdym razem jak do Ciebie zaglądam :-D. Ściskam ciepło!

silence pisze...

Życzę kolejnych twórczych i bogatych w zrealizowane pomysł lat. Z przyjemnością tu do Ciebie zaglądam, więc ulegam tej słodkiej pokusie, bo wieszaczkiem jestem oczarowana. Pozdrawiam!

elpimpi pisze...

WOW!!! CUDEŃKA!!! REWELACJA!!! GRATULACJE!!! INSPIRUJ nas dalej - proszę! :-) Jesteś NIESAMOWITA!!! PS. Ja te zapraszam na CANDY!

scrap joanny pisze...

po takie cuda to ja w kolejce się grzecznie ustawiam i sama sobie kciuki trzymam :-))) A Tobie kochana wielu wielu tak kreatywnych lat - bo co Ty wyrabiasz z tych koronek,zdjęć i innych "staroci" to jest boskie :-)

Anonimowy pisze...

Zpisuje się na te wspaniałości:)

beata pisze...

Jestem baardzo chętna na na te cudności, ale nie mam bloga. Mogę stanąć w kolejce? Pozdrawiam

Alicja w krainie papieru pisze...

Ale wspaniałości , chętnie przyłączę się do zabawy :))

KASANDRA pisze...

Kochana Guriano trafiłam tu niedawno i żałuję, że tak późno ale wierz mi oglądnęłam Twojego bloga od A do Z !!!! Twoja twórczość mnie zwaliła z nóg jednym słowem ... życzę Ci zatem wielu, wielu lat tak twórczego blogowania, niech pomysły nigdy Cię nie opuszczają ... a candy ... staję w kolejce a jakże ...

Buziole

ROMA pisze...

Wielu lat dalszego blogowania pełnego pasji i sukcesów, satysfakcji z owoców własnej pracy życzę. Rozgoszczę się w kolejce licząc na szczęście w losowaniu: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Mia pisze...

Ja też się dopisuję. Ja też !!!

petra bluszcz pisze...

Ale super cukierasy. Pewnie, ze się zapisuję i chyba pójdę poleżeć krzyżem do kościoła, co by mi się tym razem poszczęściło :)
Pozdrawiam!

Agnieszka C. pisze...

Dalszego rozwoju i twórczych pomysłów!
Pozdrawiam

piedra preciosa pisze...

Za każdym razem, gdy widzę Twoją nową pracę zastanawiam się czym jeszcze zaskoczysz. Zaskakujesz za każdym razem, tworzysz tak klimatyczne rzeczy, że aż dech zapierają. Marzę o tym być choć jedno Twoje dzieło mieć w domu, tak by cieszyło oko na żywo, a nie tylko na blogu.
Pozdrawiam Cie serdecznie!

wiosanka pisze...

O rany, jakie cudeńka! :-)
Grzecznie staję w kolejce i mocno liczę na łut szczęścia, choćby malutki ;-)
Pozdrawiam! :-)

skimmia pisze...

Gratuluję piękniej rocznicy :-)
i życzę kolejnych lat blogowania i samych sukcesów :-)
a do kolejeczki grzecznie się ustawiam bo przejść obojętnie obok takich cudeniek nie do pomyślenia.....

pozdrawiam

justi pisze...

i ja, i ja też staje do kolejki :)) Takie cudowności!!!

Myszka pisze...

Piękne!!! I pięknie z Twojej strony, że takie cuda chcesz komuś podarować:)
...może to będę ja...? :)

Abakus pisze...

Uwielbiam tu zaglądać, cudowne prace! Gratuluję talentu! Ahhh może szczęście uśmiechnie się do mnie? :-)

fusiafscrapping pisze...

WoW! Rewelacja. Jak zwykle piękne prace i takie dopracowane w każdym szczególe. Aż się chce tu zaglądać.
Chciałabym mieć to szczęście i przygarnąć choć odrobinkę tych cudeniek.

greyhome pisze...

Do kolejki!!! Przepiękne cukierasy:)))

Boei pisze...

Cudne!!! Staję i ja:)

Alexandra pisze...

Fantastic work Guriana as always :)
I love the little nest
Have a wonderful Sunday
Hugs Alexandra

Julia @ Vintage with Laces pisze...

Hi Guria, This is another fantastic creation! I've put your giveaway button on my sidebar.
Have a wonderful Sunday :-)!
xoxo,
Julia

Kre-Akcja pisze...

Śliczności - staję z wyciągniętą ręką po nie.
Pozdrawiam
Kre-Akcja

Lili pisze...

o kurczę, szczęka mi opadła! przecudny cukieras, ustawiam się grzecznie w kolejce, choć chętnych będzie baaaardzo wielu!

Eszter/SubRosa pisze...

Dear Guria! I love the vintage style, and your work is beautiful!
Compliments
Eszter

Craftomania pisze...

ale cudo, ustawiam się w kolejce!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

:)))))))))))))
cudne!!!
chcę i ja!!!!

Tatyana Ratcliffe pisze...

на всякий случай попробую...вдруг успела?

plakatowka pisze...

to i ja sie zapisuje na te Twoje cudeńka :) pozdrawiam

Sugar Lump Studios pisze...

this is sooo darling! :) I love the wonderful details!

entomka pisze...

dopiero niedawno odkryłam twojego bloga, mąż śpi z boku a ja tu utknęłam i jakos nawet spanie mnie nie bierze, a te cudeńka urocze, sama nie pisze blogu ale w kolejce sie ustawie, wszystkiego dobrego na kolejne latka!

Unknown pisze...

No piękne!!!! Zapisuję więc i ja!!! Pozdrawiam!!!
Też chciałabym kiedyś obchodzić drugą rocznicę tutaj....no ro jeszcze jakieś 21 miesięcy :)

Katia pisze...

Przepiękne candy !! ustawiam się po te słodkości :)
pozdrawiam serdecznie
http://kotlewska.blogspot.com/

dudqa pisze...

Z wielką przyjemnością dołączam do grona chętnych na cukierasy

z potrzebywnetrza pisze...

Podziwiam wciąż Twoje prace.Z przyjemnościa ustawiam sie w kolejce po jedna z nich..Zaciskam kciuki.Pozdrówka ciepłe-aga

Violett ART pisze...

kuszace candy;) zglaszam sie z checia po nie;) moze sie uda;)

Ewa Kierzek pisze...

Dopisuję się i ja a jednocześnie zapraszam na candy u mnie :D

Sylwia pisze...

Ale wspanialosci :) Ustawiam sie w kolejce.Pozdrawiam

(z)ręcznie zrobione pisze...

z przyjemnością dopisuję się do listy. myślę, że będzie dłuuuga... bo czasu jest jeszcze trochę.
pozdrawiam serdecznie!

amanoo pisze...

No i jak tu się nie zapisać kiedy takie śliczności rozdajesz :) Pozdrawiam cieplutko, wbrew temu co za oknem ;)

LavInArt pisze...

Piękności... chętnie dołączę do zabawy, pozdrawiam

Marie Lost Bird Studio pisze...

Hi Guriana,
Oooh, I hope it is not too late to join in.This is just beautiful and I will keep my fingers crossed.Will post on my sidebar.
Have a lovely week.
Hugs,
Marie

IWA pisze...

Już dwa lata... gratulacje! Oby kolejne były równie urodzajne i zapewniały nam nieustającą ucztę dla oczu!

incognito pisze...

Kolejnych 2 i 22 latek; na takie słodycze jestem bardzo łakoma - stoję zatem:)

jagodaj pisze...

Gratuluję serdecznie drugiej rocznicy:)
A teraz z przyjemnością dopisuję się do tej dłuuugiej kolejki, bo mam wielką ochotę na Twoje cukiereczki.
Pozdrawiam:)

Irena Rysa Maciąg pisze...

dopisuje się do długiego ogonka chęnych:)

Made by Aisia pisze...

Gratuluję drugiej rocznicy, chętnie przygarnę te wspaniałości:-)

agea happiness pisze...

gratuluję dwóch latek blogowania:)
chętnie wezmę udział w zabawie:)

Yitte pisze...

Guriana this is such a sweet give away. Love it. I put your button on my sidebar.
Have a nice week
Xoxo
Yvonne

Unknown pisze...

What an original piece of artwork. I adore everything about this. You are so talented. Hugs Vee xx

Jill Marcott-McCall ~Feathers & Flight~ pisze...

So Very Lovely with all of its Beautiful Details!
Thank You for the Chance
Hugs
Jill

Tami pisze...

Ale cudowności, staję w kolejce :)

Offca pisze...

uwielbiam Twoje prace :) staję więc w kolejce.... życzę kolejnych owocnych lat blogowania :)

A pisze...

Wszystkiego co najlepsze z okazji rocznicy! Oby wena nigdy nie odpuściła Tobie ;))

Avrea pisze...

Piękne te Twoje twory :)
takie z duszą...
staję w kolejce i ja ;)

pozdrówka
Ag

Motylek pisze...

Kuszące wielce jest Twoje Candy. Ustawiam się w kolejce. Pozdr;)

Majalena pisze...

Tworzysz cudne rzeczy :)
Trafiłam tu przypadkowo, ale zostanę na dlużej jeśli pozwolisz :)
Ustawiam się także w kolejce.
Pozdrawiam

Lakuna pisze...

tak sobie z ukrycia obserwuję :) myślę, że wyśmienicie wpasowujesz się w klimat sklepu Scrappo. na tamtym blogu już gratulowałam wyboru. a słodkości chętnie bym przygarnęła.

GabArte pisze...

I ja się dołączam do zabawy:) Cudności tu znalazłam...:)

Tomaszowa Chata pisze...

Od dawna podziwiam podobne cuda umieszczane na blogach. Nie mogę się napatrzeć na te zestawienia różnych faktur, wzorów, kolorów i pomysłów tworzących harmonijną całość.
Chętnie stanę w kolejce po cukierasa:)

Pozdrawiam
Tomaszowa

Qra Domowa pisze...

ależ to piękne rzeczy...pomarzyć można:)))chętnie bym je przygarnęła:))-pozdrawiam

impresja pisze...

ojejku jejku, nie mam szczęścia w takich zabawach, no ale kto nie próbuje, ten nie mam - ustawiam się w kolejeczce i tym razem trzymam kciuki za siebie ;)))

Égotiste pisze...

jest przepiękny ; o może tym razem los się do mnie uśmiechnie, bo takie cudo do wygrania! jestem obserwatorem bloga, a banerek za momencik będzie u mnie ;) pozdrawiam cieplutko ;)

Wildflower pisze...

Gratuluję piękniej rocznicy :)
Przepiękne candy!
Z przyjemnością się zapisuję :)
http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
Pozdrawiam serdecznie :)

Dama w bieli pisze...

Dopisuję się do kolejki-mam nadzieję na wygraną.

Pozdrawiam cieplutko w mroźne dni.

OriBella pisze...

Byłabym niesamowitą szczęściarą gdyby udało mi się coś Twojego otrzymać:) Ale jest szansa, jest szansa...Pozdrawiam i życzę nieustającej weny twórczej:)

artMamowanie pisze...

chętnie się zapiszę;)
zapraszam też na cukierachy do siebie;)
artmamowanie.blogspot.com

Sztuk Kilka pisze...

śliczności :D zgłaszam się do losowania

Inusia pisze...

super! zapisuje sie i ja!
http://scrap-inki.blogspot.com/

Trojanda pisze...

Ja także się dopisuję :)
Pozdrawiam

bagraga... pisze...

Witaj. Nie umiem jeszcze umieszczać banerka z przekierowaniem na candy, na swym "świeżutkim" blogu proszę o pomoc, jak tylko się naumiem od razu umieszczę :) Ale w kolejce się ustawiam i będę po nocach śniła że wygrywam te cudowności :) Pozdrawiam!

Francuska Sielanka pisze...

nie mam talentu do scrapków więc z wielkim drżeniem o możliwą piękną wygrana ustawiam się w kolejce

Mellanka pisze...

Jakie cuda rozdajesz! :)
Baaardzo jestem chętna :)

Neilii pisze...

cukierasy, ktore przygotowalas sa przecudne, staje wiec w kolejce z nadzieja w sercu, ze moze mi sie poszczesci :)
zapraszam rowniez do mnie na slodkosci
pozdrawiam

Aka pisze...

Grzechem byłoby nie spróbować :) Ustawiam się w kolejce i już naprawiam błąd niewyobrażalny - dołączam do grona Obserwatorów ;) Pozdrawiam ciepło!!!

Anonimowy pisze...

Hi
I am visiting via Marie (Lost Bird Studio).
Such a beautiful Blog and I am your latest Follower.
I would be thrilled to be the winner of such stunning art.
Wishes
Lynne

Polinne pisze...

piękne :) aż się oczy śmieją...ustawiam się w kolejce zdecydowanie, pozdrawiam ciepło

Nana pisze...

I ja też stanę w kolejce po te cuda nieśmiało licząc na odrobinę szczęścia :) Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych!
Pozdrawiam.

kacha pisze...

mega oryginalna praca, chętnie ustawiam się po szczęście w losowaniu

Umbrella pisze...

Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych,żebym miała kogo podziwiać i gdzie nacieszyć oczy!Oczywiście,że staję w kolejce.Twoje dzieła są niepowtarzalne!Pozdrawiam

Alena Smirnova pisze...

hello,nice to meet you)
I love your creations and would happy to take part.
http://smirnovaalena.blogspot.com
teddybeary@mail.ru

Ju pisze...

zgłaszam się : )

Asja-decu pisze...

prześliczne te coś !!! Stoję w kolejce - już mam na to miejsce:D

kasiamanufacture pisze...

piekne candy :)

lady-margot pisze...

I ja staję w kolejce po te cudeńka, może mi się poszczęści:) pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie:)

GreenPlate pisze...

i ja staję w kolejce po takie cudeńka :) pozdrawiam serdecznie ! :)

Anonimowy pisze...

piękne rzeczy przygotowałaś do rozdania :) a ja je chętnie przygarnę :) banerek umieściłam, do kolejki staje i komentarz zostawiam :_ pozdrawiam :)

Anna pisze...

Ja nie mogę jakie to jest cudowne, pewnie że staję to walki po takie wspaniałe skarby.
Pozdrawiam serdecznie i zostaję już na zawsze.

Dorthe pisze...

Dear Guria, I don`t know how I missed this beautiful giveaway-
I will love to be in your hat, your art is so lovely and gorgeous.
I will put your button in my sidebar.
HUGS,Dorthe

jola_zola pisze...

cudeńko, z przyjemnością przygarnę:):):)

Emanuela @ My Little Inspirations pisze...

Partecipo anch'io molto volentieri al tuo candy!

Emanuela

Slow Life Content pisze...

Niesamowite to Twoje Candy :) Nie mogę oczu oderwać więc oczywiście muszę się zapisać :) Spodobało mi się u Ciebie, dołączam do grona stałych gości :) Pozdrawiam cieplutko :)

suziqu's thread works pisze...

Hello Guirana I have just heard of your Giveaway from Marie - Lost Bird Studio - not sure how I missed it but I love your artwork and would love to be the owner of a little piece. I shall place your Giveaway on my blog.
Many warm wishes,
Suzy

KOLOROWY ptak pisze...

takie słodkości, którym po prostu nie można się oprzeć :)

j. pisze...

Wielu rocznic blogowania Ci życzę:) zapraszam także do siebie.i staję do kolejki.

Ula pisze...

chętnie sie dopisze do chętnych a te cukiereczki
pozdrawiam
Ula :)

Asiek =} pisze...

Jeeejciu, ja też bym chciała!
Pozdrawiam cieplutko =}

dakola pisze...

Jestem (mam nadzieję szczęśliwym!) numerem 100:)
Cierpliwie czekam w kolejce i pozdrawiam.

kleorekodzielo pisze...

witaj,
chętnie dołączę do zabawy.
wszystkiego dobrego
pozdrawiam

Różowy Zakątek pisze...

Witam cię, jestem tu po raz pierwszy. Podobają mi się twoje prace. Nieśmiało ustawiam się w kolejce, może się uda :)

Zapraszam również do mnie, jeśli znajdziesz czas:)

Anko pisze...

Strasznie dużo chętnych na Twoje Candy ale nagrody są takie piękne, że i ja spróbuję szczęścia. Pozdrawiam Ciebie i Poznań w którym mieszkałam kilka lat.

Kasia pisze...

Cudeńka .... pomarzę sobie :)

Dziwolonk pisze...

Cudny pomysł na gniazdo na rodzinne pamiątki, nie mówiąc już o wykonaniu!;) Podziwiam i dopisuję się do kolejki długaśnej jak z PRLu;)

Unknown pisze...

Piękne rzeczy! Gratuluję bloga :)

Iza pisze...

Przepiekne prace tworzysz i szkoda by bylo zaprzepascic tak swietna okazje.

Barbara Jean pisze...

Oh I love this!!!

Just found you and excited to look around.

blessings
barbara jean

Gazynia pisze...

ale cudowności!!! Ustawiam się w kolejce z nadzieją....

Diana Art pisze...

Wspaniałe cukierasy, oczywiście staję w kolejce, zapraszam też na candy do mnie

olenta pisze...

matko jedyna, przecież to się wściec idzie ... takie to piękne :).
proszę mnie umieścić na liście chętnych i tak zamieszać, żebym wygrała :).

Agnes B pisze...

o mamuniu...fajny "gadżet" do zdobycia, nie mogę przejść obojętnie ;)...więc ustawiam się grzecznie w kolejeczce i będę czekać na wyniki:)(chyba zniosę jajo do 28 lutego hi hi ;)
pozdrawiam cieplutko w te mrozy!
ps.cudny blog, że też wcześniej na niego nie trafiłam hmmm...ale jak to się mówi-lepiej później niż wcale ;)
xxx

Anonimowy pisze...

Cudo !!! Ustawiam się w kolejce :))) pozdrawiam serdecznie

kjujik pisze...

Ten kalendarz to dzieło sztuki, jest piękny!Och jakbym chciała mieć szczęście w tym losowaniu:D

Olga Siedlecka pisze...

Cudowności aż ślinka leci :)

Ludeczka pisze...

I ja spróbuję szczęścia :)
Pozdrawiam

Maria pisze...

Cudne cukierasy, ustawiam sie w kolejce po nie :)

tylko_ja pisze...

wspaniałe candy:) uwielbiam takie klimaty...

http://papierowa-vvia.blogspot.com/

Lynn Stevens pisze...

Found you through Marie and now your newest follower. Amazing work. Would love to be included in your darling giveaway!
Lynn

Hanna pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Maryś pisze...

Zatem wytrwałości do kolejnych dobrych rocznic :)
Urocze, delikatne i subtelne cukierki! Gratuluję

Białe Grochy pisze...

Gratuluję dwóch lat!
Ja dopiero zaczynam przygodę z nowym blogiem (a to już mój trzeci), ciekawe jak długo w nim wytrwam ;)

Gośka pisze...

Bardzo słodkie i bogate cukierasy u Ciebie,do listy chętnych dołączam i ja :)

imawe pisze...

Jejciu cudowne candy!!!:)już samo zapisywanie się na Twoje candy wywołuje wielką radość,a co by było gdybym...
Pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

Przecudne candy, ustawiam się w kolejce
http://waiwona.blogspot.com/

jutrzenka503 pisze...

Ale piękne! Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce, Mój bloog: http://nabiegunachart.bloog.pl

Pozdrawiam :)

Magdalena pisze...

Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)) M.

Anna i Katarzyna Piecyk pisze...

Wow, co za wspaniałe słodkości!
Z nadzieją ustawiamy się w kolejce:)
Pozdrawiamy!

www.piecykowo.blogspot.com

KilogramWeny pisze...

To i ja się zgłoszę, może mi się poszczęści? :)
wstawiłam banerek na kilogramweny.blogspot.com

Zdobielnik pisze...

uuuuu, ale ślicznosci!!!!
To i ja się zapisuję i życzę sobie szczęścia!!!
Jak przykazanie nakazuje wstawiłam "wabika" na swoim blogu http://zdobielnik.blogspot.com
P.S. Guriana, masz boski blog!!!!
Pozdrawiam!

Artystka pisze...

Zgłaszam się po to cuuudo :)
http://artystka1105.blogspot.com

Deco-Pasja pisze...

Takie cudowności tworzysz, że nie można przejść obojętnie i nie stanąć w tym ogonku ;)
Z wielką przyjemnością zgłaszam chęć uczestniczenia w losowaniu.
Zapraszam do siebie :)
pozdrawiam
Marta

Angie pisze...

Fantastyczne cukierasy!!! ustawiam się w kolejeczce:)
http://by-angie.eu/madebyangie

Lacrima pisze...

Kolejka jak za PRL-u ale co się dziwić?
Pozdrawiam Lacrima

molcia pisze...

Ale kolejka ale chętnie zapisuję się na takie rarytaski mam nadzieję że się załapie pozdrawiam cieplutko

HANNA pisze...

Ustawiam sie grzecznie w kolejce. Buziole na walentynki

LolaArtStudio pisze...

Matko jakie to cudne!! Chcę i nie przepuszczę okazji aby się zapisać:)

Pretty Ragged Threads pisze...

Wow, this is beautiful. I just found your blog. Your work is beautiful. Would love a chance to win.
Hugs Jackie

VintageStories pisze...

Wszystkiego najlepszego i jeszcze wielu, wielu wpisów. Cudne candy i jestem na nie łakoma :)))

kanoklik pisze...

Jakie śliczności, dołączam do zabawy i czekam na losowanie z niecierpliwością:) pozdrawiam Kasia

MooNat pisze...

Gratuluję urodzinek:D
Z ochotą ustawię się w ogonku.
Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

Zapraszam również do mnie, na pierwsze w tym roku  CANDY DWOJAKIE

Kaya pisze...

To i ja dołączę się do życzeń. Gratuluję! Dołączam Twój blog do obserwowanyc. Przyjemnie się tu relaksuję.
Pozdrawiam,
Kaya

Koraliki Beaty pisze...

lista dluga ale probuje szczescia. kolorki b.delikatne i wszystko takie piekne :)

www.koralikibeaty.blogspot.com

pozdrawiam

Gwinoic pisze...

Zycze kolejnych latek blogowania;) a na candy z wielka przyjemnoscia zapisje sie:)

♥♥tygrysek♥♥ pisze...

zgłaszam się

Wiewióra pisze...

Wszystkiego naj z okazji urodzinek bloga :D ustawiam się w kolejce po słodkie cudowności.

Wilczex pisze...

Ładna rocznica! Wszystkiego najlepszego i gratuluję wytrwałości! Cukieraski prześliczne, aż niewiarygodne, ze można coś tak ładnego zrobić "tymi ręcami" ;)

http://wilczejagody.blogspot.com/

therayofsun.com pisze...

Mały włos bym się nie zapisała , stawiając info na moim blogu . Wspaniałe, niewiarygodne przedmioty ....

Eliza/Tuome pisze...

Cudne cukierki ^^
Staję grzecznie w kolejce i liczę na to, że szczęście się do nie uśmiechnie :).
Życzę kolejnych lat blogowania i radości z tego :).

Pozdrawiam serdecznie i bardzo się cieszę, że tu trafiłam :)

OlenkaFotiou pisze...

Это что-то невероятное! Неординарное!
Я в восторге от идеи и от ее воплощения!!!
Обожаю винтажный стиль...
Спасибо вам за радость,которыю вы доставляете людям своими работами!
Позвольте и мне принять участие в розыгрыше ?
Апельсиновый привет вам из Греции!
Оля,Athenshttp://fotiouolga-olga.blogspot.com/

Jagusia pisze...

Oj, ja bardzo chetnie przygarnęłabym te cudeńka :o)
Zapisuję się z nadzieją .....

pozdrawiam serdecznie

MILA25 pisze...

Gdy zobaczyłam te cudeńka po prostu opadła mi szczęka . Ustawiam się w kolejce . Pozdrawiam Mili

mari pisze...

Tyle chętnych ale może mi się poszczęści,więc się piszę.Pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

Domma pisze...

Jestem od niedawna poznanianka i od niedawna buszuje po blogach takich jak ten. a wlasciwie przeprowaszam. podobnych. ten jest jedyny w swoim rodziaju! cudo! fantastyczny styl. a toCandy po prostu urzekajace! uwielbiam uwielbiam uwielbiam!

Unga pisze...

Ja również ustawiam się w kolejce i wchodzę do zabawy. Pozdrawiam.
http://unga-sielskieanielski.blogspot.com/

Pilares pisze...

:) Ustawiam się w kolejce... http://pilaresatelier.blogspot.com/

Ataboh pisze...

Trafiłam do Ciebie z bloga Kasandry... i to co robisz mnie powaliło... strasznie mi się podoba. Staję w tej kolejce długiej, zaraz dopiszę się do obserwatorów i będę zaglądała częściej

guma balonowa pisze...

wezmę udział w Candy

Efka craft pisze...

Gratuluję i podziwiam. Tworzysz prawdziwe cuda!!!
Serdecznie pozdrawiam i ustawiam się w kolejce:)
Efka
http://zmojejszuflady.blogspot.com/

Majka Moller pisze...

Ech, cudności! I z tym westchnięciem pełnym zachwytu - ustawiam się w kolejce... :)

Barbara Jean pisze...

hope this is a drawing like I think, and it is still going on
love our work
blessings
barbara jean

nieszka pisze...

Masz talent, zazdroszczę ! Obserwuję i gratuluję ;) i jeśli mogę to się zapisuję ;)

Zielonooka pisze...

kto by nie chciał cudeńka od Guriany?? ja baaardzo bym chciała więc grzecznie ustawiam się w kolejce:))

Monika pisze...

Kolejka długa... ale po takie cuda to grzech się nie ustawić.
Pozdrawiam serdecznie
monia0083.blox.pl

Jul pisze...

Zgłaszam się:DD

Alessa pisze...

piękne :) także chcę dołączyć do zabawy, ale nie posiadam bloga... mam nadzieję, że nie jest to jednak wielka przeszkoda? Bloga oczywiście już od jakiegoś czasu obserwuję :)
Pozdrawiam :*

ales.ost@gmail.com

Krótka;) pisze...

Jejciu! Cóż za wspaniałości! Pokornie ustawiam się w kolejce i czekam na cud:D
Może uda mi się wygrać:D
Pozdrawiam!

Katarina79 pisze...

Piękne rzeczy tworzysz :) Ustawiam się w kolejce z nadzieją na wygraną :)
Pozdrawiam

UHK Gallery pisze...

JAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Czary mary, tarot, runy, totolotek i działania podprogowe - ja, ja ja!!!!!

Paubia pisze...

Ojej! Super ;) I ja też chcę powalczyć o to szczęście (:

mgiełka rosy pisze...

...jakie to wszystko u Ciebie piękne...zapisuje się i bez wątpienia zostanę u Ciebie na dłużej
buziaki

zainspirowana pisze...

jeszcze mnie tu nie ma więc spieszę się dopisać :)

Anonimowy pisze...

Jaka kolejka...do której chętnie sie przyłączam

Aleksja pisze...

Cudne candy, zapisuję się, może będę miała szczęście... ;)

Zyta kolorynietoperza.blogspot.com pisze...

mchm, na szarym końcu. Chociaż pewnie za chwilę to wcale koniec nie będzie...

Asia pisze...

Piękne nagrody...staję w kolejce :)

Марина Байрак pisze...

Какая потрясающая идея и воплощение! Разрешите и мне принять участие в розыгрыше? Ссылочка на правой боковой панельке http://marynabairak.blogspot.com/

Marta - Martenka pisze...

i ja przyłączam się do zabawy :)
Już teraz mocno trzymam kciuki - może mi się poszczęści :)
Pozdrawiam!

Ludkasz pisze...

Kolejnych wielu twórczych lat Ci życzę:) I ustawiam się:)

Monika pisze...

Jeszcze mnie tu nie ma? I to u ziomka z Poznania? :-)
Piękny prezent, staję w kolejce!
http://monique-blogger.blogspot.com/

Apaszka pisze...

Śliczne rzeczy, bardzo chętnie zapisuję się :)

Kasiek pisze...

Dopisuje się do kolejki i życzę wszystkiego dobrego. katarzynagdynia@wp.pl

sabi-chic pisze...

i ja zapisuje się na te wspaniałe cukierasy:)

ewamaison pisze...

zapisuję się bo jutro moje urodziny, może mi się poszczęści ...pozdrawiam, ewa

Anonimowy pisze...

Sliczności, zapisuję się i gratuluję.
hawana-moon@gazeta.pl

Zuza pisze...

jakei cuda...
to i ja spróbuję szcześcia :)

i zapraszam na moje :)

Aneta pisze...

ale kolejka po te cudności...ustawiam się na końcu ogonka...

AGATA pisze...

Cudne Candy , więc chętnie się zapisuję :)

Anonimowy pisze...

staje i ja, choc nigdy niczego nie wygralam
pozdrowienia z Londynu

Matilde pisze...

Cudo! Jak wszystko co tu pokazujesz :))

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Śliczności, zapisuję się i ja... pozdrawiam.papa

szopinistka pisze...

Rewelacyjne, staję na końcu tej długaśnej kolejki

Licho_Nie_Spi pisze...

Ale dłuugaśny ogonek! Ale słodycz warta postania!
Pozdrawiam!

rudy kot pisze...

Przyłączam się do zabawy :)

Alicja pisze...

ale Was tu duuuużo!!! :) zgłaszam sie i ja :)

Magda Juchniewicz pisze...

...to mi w duszy gra :-))

Koza domowa pisze...

kto zjada ostatki, ten piękny i gładki? Mam nadzieję! Jakże się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga! Nie tylko ze względu na candy! Uroczo tu i klimatycznie, a takie blogi lubię najbardziej....pozwolisz, że zostanę na dłużej? :) Pozdrawiam!

madonna pisze...

na końcu ale może mi poszczęści się:)
piękne cudeńka:)

Anonimowy pisze...

łasuch ze mnie, chętnie przygarnę Twoje cukierki ;)

Bea pisze...

o matuchno, ale gigantyczna kolejka :) no to i ja, na jej koncu sie grzecznie ustawiam i cieplutko pozdrawiam :)

Blue-Anna pisze...

Extra! Zapisuję się:)

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 204   Nowsze› Najnowsze»