wtorek, 22 maja 2012

łyżeczki...i rozdawnictwo:)



moja ostatnia pasja...
pierwsza porcja, bo kolejna czeka:)









w odpowiedzi na pytania co do napisów na łyżeczkach...
napisy wybijane są metalowymi wybijakami literowymi 
za pomocą dość słusznego młotka......
wybijanie nie jest trudne, tylko hałaśliwe,
więc staram się to robić na działce:)
 wszystko zależy od grubości wybijanego metalu...narzędzi i treningu:)

i na koniec mam coś dzisiaj dla Was:


niestety nie wyszła idealnie...trening nic nie pomógł bez dobrego podłoża...
wybijałam dwa razy...raz uciekło mi "W", a w tej literka: "M"...
potrzebne mi na gwałt kowadło:)

jeśli jednak mimo wszystko ktoś jest chętny, 
zapraszam do pozostawienia komentarza pod postem do niedzieli do północy...
w poniedziałek wylosuję jedną osobę, która będzie mogła nią ozdobić np. doniczkę:)



buziaki:))



51 komentarzy:

Mia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mia pisze...

Ja, ja !!! Bardzo bym chciała.... :))

Zapytam jak mój mało letni synek: "A te wybijaki literowe to skąd ?: :-))

Aneta pisze...

mi się też bardzo podoba:-)
więc zgłaszam candydaturę...

Oliwiaen pisze...

Ja nie widzę w tej łyżeczce żadnych niedoskonałości! I chętnie ją przygarnę :-))

incognito pisze...

ni to łyżeczka, ni to jajeczko ...cóż skradło "toto" me serduszeczko,
dlatego chętnam ja niesłychanie ...
a czas pokaże, kto To dostanie...:D

idę szukać dobrego zaklęcia, coby szczęście zwabić i czekam, czekam, przestępując z nogi na nogę :D:D:D

Avrea pisze...

Twoje łyżki mnie urzekły! , stanę w kolejce może mi się poszczęści , są śliczne! bez wyjątku...
pozdrawiam
Ag

dudqa pisze...

Slicznie wyszła, chętnie się dołączę do kolejeczki

Karola pisze...

ja, ja, ja....
no po prostu mnie zauroczyła i cóż poradzić, że chcę, pragnę, pożądam...
;)

p.s. zapraszam na moje skromne rozdawnictwo :)

Nordstjerna pisze...

Boskie są :)
Nie mogę sobie odmówić ustawienia się po takie szczęście ;-)

amanoo pisze...

Ja tam żadnych wad nie widzę, wyszło pięknie i artystycznie. Z miłą chęcią staję w kolejce:)

skrzatka pisze...

Ściskam piąsteczki,
by wylosować blaszkę z łyżeczki!

aga melnik pisze...

Piękna! Ja kcem bardzo! Pozdrawiam i zapraszam na moje cukierasy! aga

Drycha pisze...

ja, ja! :D

zuziucha pisze...

oczywiście że bym chciała i zupełnie mi nie przeszkadza uciekające M ;))

Eliza/Tuome pisze...

Twoje łyżeczki mają niesamowity urok ^^

beata pisze...

Cudne, też chcę taką, ustawiam się w kolejce beatamocarska@o2.pl

Olga Siedlecka pisze...

Ale cudowna i chce ją też :)

Kate pisze...

No dla mnie jest pozbawiona wszelkich niedoskonałości, a wręcz odwrotnie sprawia, że jest jedyna i unikalna...
z chęcią bym ją przygarnęła:)

plakatowka pisze...

ohhh, przepiękna. chętna na milion takich :)

Sugar Lump Studios pisze...

this is beautiful! I love it!

Karmeleiro pisze...

haha, ależ się pastwisz nad tymi łyżeczkami, ciekawe o kim myślisz, kiedy tak w nie stukasz ;) super są :*

ankan pisze...

no ba, pewnie że też się ustawiam ;)

kasiamanufacture pisze...

cudna cudna łyżeczka :)))

Matilde pisze...

Niesamowita jesteś! Oczywiście, że bym chciała mieć to cudo! Co tam, że literka uciekła :) I tak to piękna ozdoba :))

Marysia pisze...

jestem zachwycona łyżeczkami! Ustawiam się w kolejce-Marysia

Lidka pisze...

dla mnie jest idealna :) taka jaka jest i bardzo bym ją chciała :)
zatem zgłaszam się i oczekuję z niecierpliwością na wyniki :)

Sharona pisze...

Piękna jest ta łyżeczka :) Chętnie bym nią sobie ozdobiła pokój :)
Pozdrawiam

Gaby Bee pisze...

What a gorgeous idea! Love them all!

angel pisze...

I ja też ją chcę:)

Kasia Krzymińska pisze...

Ojej, moja droga, są przepiękne. Marzę by wygrać :)

Licho_Nie_Spi pisze...

Ja też będę chętna! Łyżki w Twoim wydaniu są fascynujące!

Myszka pisze...

Ja tą cudowną niedoskonałość z chęcią przygarnę:):):)

Offca pisze...

boska, do moich doniczek pasowałaby idealnie :)

IWA pisze...

Jest cudna, jak i pozostałe i mam na nią chrapkę!

Aducha pisze...

Pewnie się nie uda ale się wpisuję ...śliczne to cudo.

Aleksandra pisze...

WoW! Łyżeczki są przepiękne!!! Jeśli nie dopisze mi szczęście to napewno taką u Ciebie zamówię!
Pozdrawiam ciepło
Ola (aadam77@gmail.com)

kopalniapomyslow pisze...

Co za cudo! Coś niesamowitego! Niesamowite i pomysłowe. Marzy mi się wygranie, bo uwielbiam oryginalne ozdoby. cieplutko pozdrawiam.
Cieszę się, że tu trafiłam, bo tworzysz piękne rzeczy.

Kasia pisze...

Rewelacyjny pomysł :D Wyglądają fantastycznie!

Jej, jak cudownie byłoby mieć takie cudo w domu :)

Dunia pisze...

Śliczna jest! wszystkie są :o)
Też bym ją chętnie przygarnęła :o)

Dorota pisze...

Wszystko takie piękne i marzyłoby się miec dla siebie.....ale czy szczęscie mi dopisze? Spróbujemy :)) Pozdrawiam. Dorota

Aldona pisze...

to idealny pomysł na ozdobę:) przepiękna:)

A pisze...

ja też chcę!! Twoja praca = PIĘKNA PRACA :)

Lacrima pisze...

Aż mi mowę odebrało a to raczej się nie zdarza ...
Obłędna praca.
Twoje pomysły są genialne!!!
Oczywiście jeśli można też bym ją chciała...
Pozdrawiam Lacrima

KOLOROWY ptak pisze...

fantastyczne!!! piękne! i niesamowicie klimatyczne!!!!
czy chcę? jasne, że TAK!!! i to baaaaaaaaaardzo :D:D:D marzenie!!!

~*~Patty S pisze...

ooo you are hammering some wonderful cutlery pieces dear Guriana
and so generous of you to give one away as a gift to a very lucky person
oxo

Magda Juchniewicz pisze...

wow, cudo ;-))) czekam już na poniedziałek ;-))) pozdrawiam serdecznie Magda

Myśka pisze...

Przeglądam wiele blogów i podziwiam te cuda ludzkiej wyobraźni i ciężkiej pracy twórczych rąk. Myślałam, że już nic mnie nie zaskoczy, że wszystko już zostało wymyślone, ale przyznam szczerze, że tak genialnego pomysłu jeszcze nigdy nie widziałam! To jest piękne i szczerze mówiąc, zapragnęłam tej czarodziejskiej łyżeczki, za sprawą której, mój ogród rozkwitnie! Gratuluję i ustawiam się w kolejce!
Ciepło pozdrawiam! Myśka

tymonsyl pisze...

ponieważ jestem wielką fanką wybijanych liter ustawię się i ja. Udało mi się znaleźć punce na allegro i chyba się skuszę:-)

Martyna pisze...

i ja! kocham Twoje łyżeczki :) bardzooooo!!

Blue-Anna pisze...

Super, podoba mi się, cieszę się , że natrafiłam na Twoje łyżeczki:)

anias pisze...

Są śliczne!
Oczywiście,że chętnie zaopiekuje się tym cudem! U mnie zawiśnie w ramce :)
Pozdrawiam serdecznie!