środa, 16 maja 2012

tutorialowo...


od wczoraj na blogu Scrappo ruszył nowy cykl wyzwań...tutorialowych:)
po szczegóły zapraszam na bloga...

przyznam, że było to dla mnie nie lada wyzwanie...
nie robię liftów i nie wiedziałam jak mam to ugryźć...
zdecydowałam, że oprócz modyfikacji, które na początku założyłam
(zawłaszcza kolor),
zrobię pracę możliwie jak najbardziej zbliżoną do oryginału...
przede wszystkim technika tła, pasiaste nóżki i szachowana ramka:)

niestety aparat nie uchwycił różnych odcieni niebieskiego koloru...:(










serdecznie zapraszam do zmierzenia się z tym ciekawym wyzwaniem:)


3 komentarze:

Avrea pisze...

Bardzo Ciekawa praca
pozdrawiam
Ag

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

niewzykle to ujęłaś!

Sugar Lump Studios pisze...

fantastic! So fun and I love the colors!