niedziela, 20 maja 2012

natura...


 czyli wyzwanie, w którym w dowolnej pracy 
należny użyć jakiegoś elementu z natury...
szczegółowe wytyczne na blogu...

ja zrobiłam clipboardową zawieszkę...

skoro natura to i zdjęcia w naturze:


z naturalnych elementów u mnie piórko, skrzydło-noski i nasionka...


poza tym różne stare papierki...zardzewiała rameczka...




cudna stara karta z albumu, którą dostałam od Cynki:)* 
i ciągle żal mi było jej użyć:)
holtzowa klateczka...



i piękne rzeźnickie znalezisko, które zamaskowało trochę klamrę...



zapraszam do porozglądania się wokół
i włączenia w prace swoich znalezisk ze spaceru czy wakacji:)

miłej niedzieli:))


9 komentarzy:

angel pisze...

Piękna zawieszka!:)

Anna pisze...

Cudo cudo cudo!!!Pozdrawiam i dużo słońca życzę.

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękna!!! nic dodać nic ująć :)

Kasia Krzymińska pisze...

Niesamowita praca! Dziękuję, że pokazałaś nam zdjęcia detali - jeszcze bardziej mogę podziwiać :)

Matilde pisze...

Jak zwykle się zachwycam!

IWA pisze...

Jak wyczarowana!

[Kasia] pisze...

Naturalnie piękna :)

Dorthe pisze...

Hello Guria, this is a wonderfull piece , I love all the nature elements you used, and all the beautiful nature colours- Gorgeous, dear.
Hugs,Dorthe

Kasia pisze...

Fantastyczna! Uwielbiam takie warstwy. Za serce chwyciły mnie te 'skrzydła' :)