wtorek, 26 października 2010

Wyniki candy...:)



losowanie odbyło się metodą tradycyjną...:)
tak wyglądało pudełeczko w Waszymi losami :



bardzo dziękuję za tak liczny udział...!!
w snach nie przypuszczałam, że tyle Was będzie:)
poznałam wiele ciekawych, nowych dla mnie miejsc w sieci:)

ale, żeby nie przeciągać...
wylosowałam 4 osoby ...spośród prawie 150:)
nagrody w takiej kolejności, jak zapowiadałam
czyli...

żelastwo wylosowała:



koronki:



przydasie  I zestaw



przydasie II zestaw



gratuluję serdecznie i poproszę o adresy na maila:)



na koniec pokażę Wam co sama dostałam:)
od Kochanej Cynki !!

cudny po prostu szyld, 
który będzie zdobił mój kąt scrapowy i pokazywał kto TU rządzi:)))



i wymarzoną okładkę filcową z koronkami 
która niespodziewanie okazała się idealna do mojego altared booka!!:))




zdjęcia za pozwoleniem ze strony autorki:)
u niej dużo więcej szczegółów:)

KOCHANA słów brak na te cudności!!!
DZIĘKUJĘ raz jeszcze!!:))****



15 komentarzy:

Halina pisze...

Tym razem nic nie wygrałam, ale GRATULUJĘ tych śliczności zwyciężczyniom:) Pozdrawiam cieplutko.

Joanna Oborska pisze...

Gratuluję farciarom!
Guriano, dla równowagi fajne prezenty do Ciebie przywędrowały:)

Drycha pisze...

:(

Karmeleiro pisze...

ale szczęściary! gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

cve pisze...

congrat!!!

kigabet vel Ki pisze...

cóż - należę do szczęściar :))))))))
ale się cieszę ...

Enthia pisze...

O matulu, ale mi się miło zrobiło! :D

~*~Patty S pisze...

BIG congratulations to the very lucky winners!

oxo

Barto pisze...

Gratulacje :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

gratuluję! :):):)

:*

Florens pisze...

O matko, jak mogłam przegapić!!! Mam nadzieję, że to nie ostatnie słodkości u Ciebie :((( To wszystko chyba przez błogostan, który mnie ogarnął w Łodzi. Pytałaś co mnie tam wywiało - Mąż mnie wywiał :))) On się szkoli, a ja obijam, więc jest cudnie ;) Bardzo polubiłam to miasto. Mam nadzieję na kreatywne spotkanie z miejscowymi Dziewczynami.

Kochana, Niestety nie widzę zdjęć na Twoim blogu :( Właściwie nie jest to niezbędne, bo wiem, że jesteś Cudotwórczynią, ale wolałabym nacieszyć oko :) Ściskam mocno :*

kobens pisze...

Ha! Ja nawet tu nie zaglądałam, bo coś kiepsko u mnie z wygrywaniem, a tu TAKA niespodzianka! :D:D:D
I na dodatek wygrałam coś, na czym mi najbardziej zależało! To się nazywa szczęscie :)
Dziękuję :*

elpimpi pisze...

GRATULACJE! :-)

olenta pisze...

szczęśliwym wylosowanym gratuluję :)

Gosik pisze...

dziękuję za szczęśliwą rękę w losowaniu :* pozdrawiam serdecznie :))