piątek, 29 października 2010

kopertowo...i parysko...



nieduży blejtramik...13 x 18 cm
 na kopertowe wyzwanie na SP 

nie wiem czy nie przeholowałam...
kopertki trochę zniknęły, a są dwie...:)

wyszło parysko, 
bo nie zdążyłam na paryskie wyzwanie 
z moimi ulubionymi motywami manekinów...a chciałam ich koniecznie użyć...
myślę, że jeszcze z nimi coś powstanie:)

blejtram oklejony starą paryską gazetą z 1940 roku
koronki barwione glimmer mistami
dużo tuszu distress i tusze alkoholowe na żabkach
wydruki z netu
części zegarkowe
drut
kawałek filcu od Primy












26 komentarzy:

UHK Gallery pisze...

Jak to jest brak weny, to ja przejmuję wszystko!!!!!
No padłam po prostu - coś pięknego!!!!

Unknown pisze...

Nie przesadziłaś NIC a nic, bossssko!
Szczególnie podoba mi się stylizacja żabek. Wyglądają jak by przeżyły II wojnę światową :) a te manekiny...rozumiem Twój sentyment. Wspaniała praca!

Joanna Oborska pisze...

Piękne! Więcej nie mogę napisać, bo mi słów zabrakło:)

coco.nut pisze...

fantastycznie klimatyczny!!!

Unknown pisze...

To jest tak piękne... wspaniałe... cudowne.... mogę tak wymieniac bez końca ....

Celeste pisze...

This is gorgeous.

~*~Patty S pisze...

So very beautiful Gurina!
You have a magic way of creating and putting things together
Wishing you and yours a very happy weekend
oxo

Arte Banale pisze...

Oh, toż to jest jakieś cudo!!!!!

UHK Gallery pisze...

Wpadłam od rana jeszcze raz oko nacieszyć :)
No, wymiękam!

ankan pisze...

Mogę tylko z siebie wykrztusić tyle" : Ach... i Och...." ;)

Dunia pisze...

Cudeńko!

nirshya.dwbh pisze...

fantastyczna praca!!

Podziwiam

maj. pisze...

O, cuuudne!!!!!

kacha pisze...

ja też uwielbiam te manekiny i jakoś zawsze mam problem do czego je wkomponować - u Ciebie jak zwykle bosko!!!

elpimpi pisze...

GENIALNA praca! Manekiny - REWELACJA! Całość - EXTRA inspirująca!

pasiakowa pisze...

Czysta przyjemność oglądania....
Cudowna praca!

cyga pisze...

bardzo kokieteryjna kompozycja i taka bududarowa, nawet żabki mają sexy kształt

Lena Wz pisze...

Masz ogromny dar łączenia materiałów lekkich i ciężkich... i wszystko wygląda tak naturalnie... tak, jak ma być! Ubóstwiam Twoje prace!!!

JaMajka pisze...

Mmmmm, aż miło popatrzeć :) Te wszystkie smaczki, gorseciki, zębatki.... Cudeńko :)

monikajacka pisze...

doskonałe,te wszystkie szczególiki i szczegóły jak pięknie zestawione,rozpływam się w zachwytach:)

Tusia Lech pisze...

Coś fantastycznego!!!! Jej!!! Jesteś mistrzynią w swoim stylu - chylę czoła Guriano! :)

OLIWKA pisze...

strasznie podoba mi się ten motyw "kwiatowy" u dołu i w ogóle cała kompozycja tego blejtramu jak zwykle nie mogę się napatrzeć !!!!

Viola pisze...

Absolutely gorgeous, Guria!!! :-)

lilavati pisze...

piekne prace prezentujesz :) chuba będę częstym gościem :)

Gosik pisze...

piekna praca!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

no Kochana-poszalałaś!
świetnie to wszystko ujęłaś!