piątek, 8 października 2010

CANDY...żelastwo, koronki i przydasie:))



nie ukrywam, że bez powodu...

do rocznicy bloga jeszcze trochę pozostało, 
ale chciałam podzielić się z Wami tym co mam
i uczcić swoje dzisiejsze urodziny:)

chętnych zapraszam do świętowania ze mną
poprzez pozostawienie komentarza pod tym postem
do 25.10 do północy
i
umieszczenia info o candy na swoim blogu:)




ogłoszenie wyników 26.10:)


a cukierasy są cztery...
po jednym dla każdej z wylosowanych czterech osób:)



dwie zawieszki zrobione przeze mnie...


żelastwo:








koronki, już  TU zapowiadane:




i dwa zestawy przydasi:





zapraszam serdecznie do zabawy:))


mogę się już pochwalić pierwszym prezentem...
od Gaji dostałam cuudny zestaw papierów w tonacji brązowo-niebieskiej...
zeszyt z szarymi kartkami
i cudny czosnkowy wianuszek:



nie ma to jak craftowe prezenty!!:))

jeszcze raz dziękuję Kochana!!!:)))***




150 komentarzy:

Moniś-ka pisze...

Życzę Ci wszystkiego najlepszego, radości, miłości, szczęścia, słońca nad głową i duuużo weny:)

Prezent cudny a candy przesłodkie:)
Pozdrawiam serdecznie:)

Lena Wz pisze...

Już w wczoraj widziałam na Scrapujących Polkach, że zbliżają się Twoje urodziny.
Życzę wszystkiego o czym zamarzysz, wiatru we włosach, słonecznego serca i ogromniastej weny!!!! :*
Zapisuję się na candy.
A poczyniłaś takie cuda!!! Ach!!! Ta ramka! Same zachwyty!
Prezentu scrapkowego mocno zazdroszczę :-D
Buziole

Mrouh pisze...

Wszystkiego najlepszego w życiu, a w dziedzinie skrapowej twórczości tony koronek do tworzenia tych piękności! i może z pół tony żelastwa, bo z koronkami prezentuje się znakomicie... strasznie mi się podoba!
Staję w kolejce z nadzieją:-)

gooseberry pisze...

a ja pomysłów wielu i uśmiechu każdego dnia życzę!
pozdrawiam cieplutko!

gooseberry pisze...

a ja pomysłów wielu i uśmiechu każdego dnia życzę!
pozdrawiam cieplutko!

Karmeleiro pisze...

wszystkiego, wszystkiego najlepszego!!! Piękne cukierki z okazji urodzin u Ciebie :) sama nie wiem, co bym chciała - wszystko :D a jak zobacyzłam pierwszy żelazo-obrazek to aż jęknęłam z zachwytu, bo zobacyzłam go w sypialni nad łóżkiem ;)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Kochana!!!!!!!!!
ściskam urodzinowo życząc aby każda chwila przynosiła spełnienie...
szczęsliwą bądź!!!!!

pięknie się dzielisz-dziękuję:*

Unknown pisze...

Wszystkiego najlepszego! Po prostu bądź szczęśliwa ;)

A na candy oczywiście się zapisuję :)

Informacja tu wg dat:

http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

madebyviva pisze...

WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ!!

A candy fantastyczne - ustawiam się w kolejkę :-)

nirshya.dwbh pisze...

Wszelkiego szczęścia!!!

Bardzo smakowite candy, więc chętnie stanę w kolejce

http://rozwazna-i-tworcza.blogspot.com/

FojAga pisze...

Spełnienia marzeń :)
Cudowne cukierasy!

asica.p pisze...

wszystkiego dobrego kochana!!!piekne prezenty szykujesz:)

rosaliaa pisze...

przede wszystkim przyjmij serdeczne życzenia, niech cię wena i dobry humor nigdy nie opuszcza
a candy jest smakowite - piszę się :)D

Dusia pisze...

Wszystko wspaniałego!
Przepiękne prezenty! Zapisuję się na candy :)

kacha pisze...

z okazji urodzin życzę nieustającej weny i radości z tworzenia, oraz marzeń spełnienia:-). A na candy ustawiam się z chęcią nieopisaną

Unknown pisze...

Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe !!!!!!!!!!!
STO LAT !!!

Nie odpuszczę takiego Candy ;)))

Mikko pisze...

Z okazji urodzinek sto lat :) a candy cudowne

Unknown pisze...

Jeśli można to też się zgłaszam. Nie mam bloga ale jeśli to nie będzie niezgodne z zasadami konkursu to też ustawie sie w kolejce : ) Pozdrawiam Anna02210 : )

Enthia pisze...

Nalepszego! Oczywiście wszelkiej pomyslności nie tylko w crafcie, ale i w życiu osobistym. :)

No i zgłaszam się :)

Moli1978 pisze...

Jakie piękne! Jak dobrze, że candy zrobiłaś i ja tu trafiłam. Już zostanę. A na candy to się zapisuję KONIECZNIE

Cartadea pisze...

Spełnienia marzeń! ja się zapisuję i zapraszam po słodkości do siebie :)http://www.marika-handmade.blogspot.com/

druga szesnaście pisze...

ależ ma się rozumieć, że się ustawię.
przy pracy z żelastwem aż jęknęłam...

kochana, ściskam cię bardzo mocno i cieszę się, że się urodziłaś i teraz możemy cię podziwiać. :)

Agnieszka C. pisze...

...skoro są urodziny ...to powinny być życzenia :) więc świętuj je zdrowo!
:)

Zielona pisze...

Ustawiam się w kolejce :)

Nesse pisze...

O kurcze... Ale śliczności O.O
Oczywiście zapisuję się, tym bardziej, że termin candy zbiega się z moim :]

Ola pisze...

chętna

andziaczek pisze...

Miłości i jeszcze raz miłości...
zaczynam przygodę Scrapem i cóż...piękne te candy...

http://cosstaregocosnowego.blogspot.com/

niesława pisze...

Wszystkiego naj naj naj z okazji urodzinek :)
Z checia sie zapisuje, zawieszki sa mega bombowe , ze sie tak wyraze;) pozdrawiam

Berberis pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek!!!! Niech się spełnią Twoje marzenia :) :) :)

a po cukierasy ustawiam się - bo cudne są!!!

malflu pisze...

Urodzinowe życzenia najlepsze przesyłam :-)
A żelastwo mnie bezgranicznie oczarowało :-)))

cve pisze...

I will be so happy to recive some arts of your hands! ATC or poscard)
http://cvetichka.blogspot.com/

Oliwiaen pisze...

Sto lat w dniu urodzin :-))
Już bym sobie podarowała te przydasie, ale Twoje prace - nigdy! Staję więc w ogonku :-))

jolutka123 pisze...

Spóźnine życzenia urodzinowe składam i też staję w ogonku po słodkości:))

Kasia- Aditu pisze...

Jej widziałam na Scrapujących Polkach że będziesz miała urodzinki, ale przegapiłam :(
Spóźnione jak spóźnione, ale szczere Wszystkiego najlepszego :]

Kasia- Aditu pisze...

Z roztrzepania zapomniałam dodać że też zacieram rączki na słodkości :]

Annasza pisze...

Ale słodkości, piszę się i ja :))

Lily pisze...

Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe:-)) i oczywiście obok takich słodkości nie mogę przejść obojętnie;-))

rafija pisze...

znalazlam po cynce...
wszystkiego NAJ!
i oczywiscie sie zapisuje do kolejki:)
pozdrawiam cieplo

Daria tworzy pisze...

Wow fajne candy zapisuję się i ja :)

Habka pisze...

Piękne! I ja się zapisuję!

montagna pisze...

żal by było nie spróbować :)

ja.majka.i.ja pisze...

Stooooo laaaaat! :) Życzę niekończącej się weny i materiałów pod ręką zawsze pasujących do pomysłów.

Staję w kolejce, może tym razem los się do mnie uśmiechnie :)

kobens pisze...

Spóźnione, ale szczere najlepsze życzenia!!! Nieustającej weny i dużo wolnego czasu, albyś dalej mogła wyczarowywać koronkowe ( i nie tylko) cudeńka! :*

Karola pisze...

Wszystkiego najlepszego :)

pozdrawiam

www.karola-handmade.blogspot.com

Gosik pisze...

ojojoj, jakie cudne słodkości :)) ustawiam sie w kolejce ;) pozdrawiam serdecznie :)

scrap joanny pisze...

o nie - takie cuda to ja w kolejkę się zapisuję !!!!!

cannella pisze...

i ja sie ustawiam po taaaakie slodkosci! pozdrawiam

gaja pisze...

Jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze.. nieustające życzenia spełniania najskrytszych marzeń życzę Tobie nie tylko w ten jeden dzień w roku :) i nieśmiało ustawiam się w kolejce po żelastwo :)

Maggie pisze...

ja też spróbuję szczęścia :)

OLIWKA pisze...

jeju Gurianko, ja dziś dopiero nadrabiam blogową prasówke, jak dobrze, że tu wpadłam życzę Ci wszystkiego dobrego i wielu radosnych momentów i wzruszeń w zyciu.
Ramka jest piękna, nieśmiało się po nią ustawiam i strasznie zazdroszczę Ci twoich zakupów starociowych, tych części zegarkowych. Mam nadzieję, ze moja skromna paczuszka dotarła

Dorota pisze...

Serdeczności urodzinowe posyłam!
I w kolejce się ustawiam. Cudne są Twoje prace, z chęcią bym przygarnęła którąś zawieszkę :)

Mirabelka pisze...

Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe dla scraperki - oby nigdy nie opuściła Cię wena! :)

Huma pisze...

Wszystkiego najscrapowszego i najlepsiejszego z okazji urodzin!:)
Twoje zawieszki są obłędne!!! Byłabym przeszczęśliwa mogąc je z bliska podziwiać;)

Unknown pisze...

O i ja się zapisuje na candy. Nie posiadam bloga ale jeśli można to też się ustawie w kolejce : ) Mój mail: anna02210@interia.pl Pozdrawiam Anna02210

helksa pisze...

To i ja staję w kolejce i życzę tego co dobre.

raeszka pisze...

Spóźnione 100 lat i chętnie się przyłączę do zabawy :).

Madziorkowe pomysły pisze...

Sto lat!
Ustawiam się w kolejce po te cuda:)

AnioleQ7 pisze...

Super Candy, ustawiam się w kolejce :)

shiraja pisze...

cukierasy nieziemskie, więc i ja ustawiam się w kolejce :)
Najlepsiejsze życzonka urodzinowe i cieplutkie pozdrowienia :)

http://shiraja.blogspot.com/

składART13 pisze...

Kochana !!!!!!!!!
Nieustającego zdrówka, morza miłości zalewającego serce, wszystkiego co najlepsze może w życiu spotkać, kolejnych pięknych wyjazdów i nieustającej weny !
Ściskam mocno !

Decorka pisze...

zapisuje sie i ja :* buziaki :*

Eawera pisze...

MMM piękne candy,zwłaszcza zestawy przydasiów :) CUDO
Pozdrawiam http://www.eaweraart.blogspot.com/

Edyta pisze...

Wspaniałe słodycze. Spróbuję szczęścia i ja. Pozdrawiam

kasiuleczka pisze...

Sto lat, a cukierasy sá przeeepiekne!!!!!

~*~Patty S pisze...

Congratulations on your celebration!
Sending all good wishes your way!
Your blog candy offerings are fantastic and so very generous!
What you do with junk is magic!
Lace too!
oxo

maj. pisze...

Wszystkiego najmilszego!!!!

No i co, pół roku diety na nic!!! Słodkościom nie można się oprzeć....

Ewa pisze...

Troszkę spóźniona ale życzę wszystkiego naj, zdrówka i spełnienia marzeń. Przy okazji się zapisuję :)

ROMA pisze...

Z przyjemnością się zapisuję na interesujące candy. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Promyczek pisze...

licząc na szczęście i ja ustawiam się w kolejce po te słodkości :)

Kasia Krzymińska pisze...

Nie no, takiej okazji nie mogę przepuścić. To tak jak byś mówiła "no ze mną się nie napijesz?" :D Wszystkiego wszystkiego najlepszego!
I grzecznie ustawiam się kolejce.

Kardamonowa pisze...

Wszystkiego dobrego!

Aleksandra Nut pisze...

ponieważ jestem łasuchem łaszę się na Twoje słodkości :)
Spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe!
Pozdrawiam!

Peninia / Gosia pisze...

Witaj,wszystkiego najpiękniejszego życzę :)
A Twoje candy marzenie...zapisuję się i już marzę:)
Ciepło pozdrawiam!

Ela Męcik pisze...

ustawiam sie w kolejce. Może sie poszczęści:)

Kasia z Różności pisze...

Życzę wszystkiego najlepszego! Torcik urodzinowy - mniam mniam ;)
Z przyjemnością dołączę do tak zacenego candy. pozdrawiam :)

angella pisze...

Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam cieplutko!

Aszczka pisze...

Dołączam się do życzeń poprzedniczek...wiele masz fanek ;-)

oh-yellow-bird pisze...

Oczywiście i ja się przyłączę ^^

pasiakowa pisze...

O, ale trafiłam :)
Wpisuję się na listę obowiązkowo! :)

Sylka28 pisze...

NAJLEPSZE ZYCZENIA. PIEKNE CANDY, BARDZO CHETNIE PRZYGARNE KTOREŚ PRZYDASIE ALBO tWOJE PRACE:)

Karolina Krupa pisze...

oj przydałoby się trochę przydasi... może szczęście dopisze :)

www.wrzosowapanna.blogspot.com

pozdrawiam :)

Gunnila pisze...

Piękne prace, a przydasie - mniam! ustawiam się w kolejeczce!

Magda Tomaszewska pisze...

Wszystko jest absolutnie cudowne!!!
Z najlepszymi życzeniami urodzinowymi zapisuję się z cichą nadzieją na to, że szczęście w losowaniu uśmiechnie się do mnie :)
Info już na blogu jest. Pozdrawiam cieplutko.

Magda pisze...

Bogate candy, piękne i róznorodne!
Z zyczeniami wszystkiego najlepszego ustawiam sie w kolejce po łut szczęścia!

Nitka pisze...

No masz, szukając czegoś innego trafiam do krajanki poznanianki :) No to się z tej okazji zapiszę (no jak przepuścić takie okazje?) Śliczne rzeczy robisz, pozdrawiam serdecznie:)

Katrina pisze...

Ustawiam się grzecznie w kolejce, licząc na odrobinę szczęścia. :)

WiKKori pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
Podziwiam, że wychodzą Ci klimaty steampunkowe i romantyczne - ach też bym tak chciała :)
Zainspirowana siadam do własnego dzieła - marząc o Twoich słodkościach...
http://wikkori.blogspot.com/2010/10/wysypao-sodkosciami.html

Katarina pisze...

Dołączam się do życzeń urodzinowych i grzecznie staję na końcu kolejeczki :)

ania_725 pisze...

Wszystkiego naj naj najpiekniejszego, choć spóźnione życzenia to szczere:)
Candy wspaniałe, zwłaszcaza zawieszki mnie zachwyciły:)

http://mojamala-wielkapasja.blogspot.com/2010/10/candy-u-guriany.html

Pozdrawiam:) Ania

Tusia Lech pisze...

Guriano Guriano - żyj nam jeszcze sto lat :) I twórz swoje piękne prace, które tak lubię oglądać :)

Na wygraną nie liczę :) ale już zazdroszczę osobie, która otrzyma zawieszkę ze słowem LOVE :)

xoxo

noomiy pisze...

To może i ja w dłuuugiej kolejce się ustawię po Twoje cuda! :)

Aleksandra pisze...

wszystkiego co najlepsze ja miałam urodziny 17.10
i oczywiście zapisuję się na Candy :*

Justt pisze...

Spóźnione życzenia urodzinowe dla Ciebie :) Wszystkiego najlepszego :)
I grzecznie ustawiam się i ja ;)

E L A s t y c z n a pisze...

Ile przydasi........!
Pozdrawiam :)

Natka pisze...

Spóźnione życzenia urodzinowe również ode mnie! Piękne rzeczy masz do rozdania. Zawsze jestem pełna podziwu dla tych, które w swoje urodziny nie oczekują prezentów, ale same chcą innych obdarować!

EDYTA KUBICZEK pisze...

Boziu jakie piękności ... Gdybym tak miała więcej szczęścia ... Ahh
wszystkiego dobrego
Edyta

Natalia pisze...

na takie słodkości ciężko się nie skusić. Najlepsze życzenia do zgłoszenia dołączam

Dagmara pisze...

Spóźnione życzenia Wszystkiego Najlepszego! Podglądałam, wzdychałam, aż się ujawniłam - podziwiam od dawna Twoją Twórczość przez duże T

Roxi pisze...

Spełniania marzeń i realizacji najbardziej szalonych twórczych pomysłów! Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce

Unknown pisze...

I ja sie ustawiam w kolejce:)

Szara pisze...

Chętnie zgłaszam się do candy i mam wielką ochotę na te przydasie :)

Kasia pisze...

wszystkiego najlepszego:), spełnienia marzeń...

Anniko pisze...

baaardzo spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe dla Ciebie!

a candy niesamowite... może w końcu uda mi się coś wygrać, bo ja sama rozdaję coś czasem, a do mnie jeszcze się szczęście w losowaniach nie uśmiechnęło :)

http://annikowo.blogspot.com

Aleksandra pisze...

Piękne. Superanckie. Cudowne.
Wszystko mi się podoba.

Magdalena Deberny pisze...

Wszystkiego najlepszego!! Życzę wielu jeszcze miłych prezentów :)
http://dziescilat.blogspot.com

edytta-p pisze...

Kolejka baaardzo długa, ale candy tak ciekawe, że mimo wszystko zaryzykuję ;) Ustawiam się i ja w kolejce.

Natalia pisze...

to ja też się zapisuję :)

Izzie pisze...

Ale super słodkości :))

kigabet vel Ki pisze...

cudne candy - zapisuję się z przyjemnością :)
może szczęście zechce się do mnie uśmiechnąć - zobaczymy ...

http://kigabet.blogspot.com/2010/10/candy.html

Belinda pisze...

Hola!! Si puedo me encantaria participar en tu sorteo!! Que de cosas maravillosas que regalas!! :D
Y decirte que me ha encantado tu blog. Que trabajos mas delicados y mas bonitos que haces.
Besos desde España

Belinda

Tores- pisze...

I ja jeszcze zdążyłam:
http://warsztat.pucia.pl/2010/10/22/jak-wszyscy-to-wszyscy/

tylko_ja pisze...

candy marzenie, jak mi słodko:) dziękuję za szansę:)

http://papierowa-vvia.blogspot.com/

coco.nut pisze...

i ja się jeszcze zdążyłam ustawić w kolejce :)

info u mnie w tym poście: http://craftingcoco-nut.blogspot.com/2010/10/candy-rozniste.html

JASPISOWA pisze...

Bardzo tu piękniaście! :)

Pozdrawiam!!!

http://jaspisowa.blogspot.com/2010/10/candy.html

Suz pisze...

I don't know what your celebration is but I LOVE your beautiful art!

Suz

Halina pisze...

W ostatniej chwili ale jestem:)

olenta pisze...

jejuniu, ale świetności :)))

AK pisze...

zawieszki słodziaśne, przydasie przydaśne ;o) zgłaszam się i ja!
http://krasnalka.blogspot.com/

Joanna Oborska pisze...

To jest mój debiut w udziale w candy. Piękne rzeczy rozdajesz więc nie mogłam sobie odmówić:) Może szczęście dopisze:)

ciapetkowo pisze...

Ja też się na końcu po cukierasy zapisuję ! Pozdrawiam :)

Agni pisze...

Chyba byloby cos ze mna nie tak jak bym sie nie zapisala.Pa-Ag

noa-lia pisze...

no to i ja ustawie sie do kolejki po takie cukiereczki.

Эвелина Лазарчук pisze...

http://eva-ramm.blogspot.com/2010/10/blog-post_16.html

it is great!!! i hope, i am lucky!
hugs and kisses from Ukraine!

Natolin pisze...

to i ja się zgłoszę na ostatnią chwilę :)) choć kolejka jest meeega długaaaśnaa :))

Funiaa pisze...

100 lat 100 lat :) troszkę spóźnione :)
Zawieszki prześliczne aż mi się oczy do nich uśmiechają :) też się ustawię w kolejce :)

Jolinek pisze...

Dorotuś troszkę przespałam Twój jubileusz:P ale w ostatniej chwili wyrwana letargu dopisuję się do kolejkowiczek, dołączam się z urodzinowymi życzonkami, co by Cię wena nigdy nie opuszczała:)buziole:*

Evik pisze...

zapisuje sie w kolejeczke. Osobiscie jestem za przydasiami:) Z pozdrowieniami!

Kaja pisze...

To i ja się dopiszę! tak na ostatnią chwilę, ale może akurat się poszczęści:)

Unknown pisze...

kolejka ogromniasta ale co tam - dopisuję się:)

Unknown pisze...

i ja się chętnie zgłoszę!
pozdrawiam ;)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Wszystkiego najlepszego :)
Stanę w kolejkę z nadzieją na te cudne przydasie :)

http://decufantazje.blogspot.com/

DUCHA pisze...

Liczę na swoja pierwszą wygraną i serdecznie pozdrawiam.
http://www.ducha-ducha.blogspot.com/

karolla pisze...

wszystkiego najlepszego! a baner na blogu: kartkawkratke.blogspot.com

zainspirowana pisze...

baaardzo długa kolejka... ale mam nadzieję, że sie zmieszczę :)

Biżuteria Artystyczna pisze...

Piękności tworzysz... http://bizuteriaartystyczna.blogspot.com/

Drycha pisze...

sto lat! :D zdrówka, szczęścia, radości...
...i więcej czasu na tworzenie ;) tego nigdy za mało ;)
oczywiście się zapisuję :)

askoz pisze...

Życzę Ci wszystkiego najlepszego i ustawiam się do kolejeczki;)

G-a pisze...

Zapisuję sie i ja:
http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/10/candy-pazdziernikowe.html

MoBo pisze...

Wszystkiego naj naj naj... z tej okazji i ja staję w długiej kolejce za słodkościami... może poszczęści mi się :)Pozdrawiam!

Barto pisze...

Wszystkiego najlepszego :) i oczywiście staję w kolejce :)

Michelle pisze...

No to na ostatni moment... jeszcze ja...

ankan pisze...

OMG jakie cuda !!! Dobrze żem się załapała na ostatni moment ;)

Info pod adresem:

http://craftlandia.blogspot.com/2010/10/kopertowa-kartka.html

elpimpi pisze...

W ostatniej chwili ustawiam się i ja! :-) CUDNOŚCI!!! :-)

ABily pisze...

Gratuluję,zaszalalas,świetne candy:)

Lusilla pisze...

Fantastyczne Candy ,przepiękniste przydasie.Jeszcze nie ma 24.00 ,więc załapię się na losowanie:))
http://lusillasworld.blogspot.com/

joie... pisze...

I jeszcze ja... I jeszcze ja... Uff... jak to dobrze, że do ciebie trafiłam i zdążyłam... Piękności rozdajesz więc z chęcią staję po nie w kolejce...:)

Pozdrawiam serdecznie... :)

agata579 pisze...

100 lat!
Zgłaszam się : ))
zygata.blox.pl
agata579@amorki.pl

Anae pisze...

sto a nawet 150 lat;) zgłaszam się do zabawy

Rae pisze...

Cudne słodkości!

Ewelina Nowak pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.