piątek, 30 września 2011

własnoręczne tło...


takie zadanie rzuciłam na wyzwanie na scrapki wyzwaniowo
do którego serdecznie zapraszam...

zaczęłam się przełamywać do farb i mediów...i sprawia mi to wielką frajdę:))
tło zrobiłam przy użyciu gessa i farbek akwarelowych,
rozcieranych za pomocą karty kredytowej na kawałku tekturki...
ktoś mi napisał, że karta kredytowa bardzo pasuje do tego Pana...to fakt:)))

okazało się, że nie tylko fryzjer z Biografii mnie kręcił...
również Rockefeller:))
do tego stopnia, że postanowiłam zrobić z nim
mój pierwszy transfer na medium akrylowym...
poszło nad spodziewanie gładko...nawet za gładko 
i musiałam go trochę podrasować papierem ściernym, żeby bardziej wiekowy był:) 
 efekt mnie zachwycił...
dodałam jeszcze tekst z tejże gazetki i moje ukochane stemple 7gypsies z serii Avignon
 i powstała stareńka, kolażowa kartka pocztowa...

miała wylądować w moim journalu...
ale jeszcze nie wiem czy ją wkleję czy dostanie jakąś oprawę...
bo to właśnie z tym Panem zżyłam się ostatnio:))



trochę bliżej:




i jeszcze raz bliżej tło..bez znaczka:



zachęcam do przyjrzenia się wszystkim pracom projektantek na blogu i eksperymentów z tłem ...
rezultaty czasem są naprawdę zaskakujące:))

11 komentarzy:

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudna praca!!!
Tło jest boskie :d
:*

~*~Patty S pisze...

Fabulous coloring and design... the words make a brilliant halo too

Happy Weekend Dear One!
oxo

maj. pisze...

Świetne tło, a napisy pięęękne!!!!!!

KOLOROWY ptak pisze...

mam nadzieję, że kiedyś będę mogła podejrzeć jak taki transfer robisz :) wyszedł świetnie! zresztą całość jest rewelacyjna!

Dunia pisze...

Super! Świetnie Ci wyszło

OLIWKA pisze...

tło idealne dla tego Pana, dzięki za temat wyzwania ;-) cieszę się, ze będę mogła wziąć udział :)

Julia @ Vintage with Laces pisze...

That's a fabulous creations, Guria! I love the worn look!
Have a great weekend :-)!
Hugs,
Julia

Olga Siedlecka pisze...

Podstarzały, ale taki interesujący, super :)

gooseberry pisze...

ciekawy efekt! podziwiam wszystkie te eksperymenty!

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniale wyszło! Cudo!
Miłego dnia życzę i ciepło pozdrawiam. Posyłam promyki jesiennego słonka:)

Magda(i)Lena pisze...

Świetne wyzwanie i wspaniała praca!