środa, 7 września 2011

ósma pełnia...


przyniosła pytanie o relacje damsko-damskie...

nie mogąc się zdecydować na rodzaj relacji, zrobiłam dwie prace:)
dziś mogę ujawnić tylko jedną, tę, która powstała w moim księżycowym journalu...
caly czas jestem na fali starych zdjęć i tekstów z książek...
i nie wiem kiedy mi przejdzie...



troche bliżej mediowe eksperymenty ze wściekle różową koronką:)





zajrzyjcie jeszcze koniecznie do Cynki...
właśnie rozpoczęły sie u niej dożynki:)))


dziekuję za wszystkie miłe słowa...
miłego dnia:)))

11 komentarzy:

Celeste pisze...

Love your vintage style book pages

silence pisze...

Ta fala na dobre Ci wychodzi :) Bardzo mi się podobają efekty tych mediowych eksperymentów.

maj. pisze...

Pięknie wyszło!!!

Niebiesko_Oka pisze...

Fantastyczny wpis!

Dorthe pisze...

Beautiful, I love your coffee tones, and the vintage look.
xo,Dorthe

Martyna pisze...

absolutnie fantastyczny, z nóg zwala :)

Julia @ Vintage with Laces pisze...

Hi Guria, Your book pages are very pretty!
Have a wonderful day :-)!
Hugs,
Julia

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudny wpis!!!
:*

Berberis pisze...

świetny wpis!!!

Olga Siedlecka pisze...

Świetna interpretacja tematu! Mniam!

OLIWKA pisze...

mrrrrrrrrrr lewa strona mnie rozbraja: rózowa koronka ??:):)