sobota, 17 września 2011

projekt zeszyt...


zapewne słyszałyście o polskiej edycji, którą prowadziła Michelle:))
prowadziła, bo ten cudny projekt właśnie się zakończył i jestem jedną z 51 właścicielek
tego niezwykłego zeszytu!!

z góry przepraszam za jakość zdjęć,
ale robione w pośpiechu i spartańskich warunkach...

to mój skromny wkład:




a to efekt Miszelkowej pracy cudnej okładce:



i kilka kartek:
















i lista uczestniczek:


widziałam na żywo efekt oryginalnej edycji i muszę powiedzieć,
że nasza bardziej mi się podoba:)
dziękuję wszystkim uczestniczkom za każdą karteczkę:))
a Miszelce za ogrom pracy włożony w to przedsięwzięcie...
i zorganizowanie wszystkiego perfekcyjnie od A do Z...
co byśmy bez Ciebie zrobiły Kochana?:)))****

już jest parcie na kolejną edycję...
ale damy Michelce najpierw odsapnąć po pierwszej:))


9 komentarzy:

skrzatka pisze...

Zgadłam! Rozpoznałam Twój styl w moim zeszycie!

angel pisze...

Świetny zeszyt!! Mam nadzieję, że załapię się na drugą edycję:)

Gosik pisze...

super!

Karmeleiro pisze...

świetny! oglądam na każdym blgou i żal mnie ściska, że się nie załapałam na tą edycję. Ciekawa jestem, co w Twoim zeszycie powstanie!

Boei pisze...

Twoja kartka jest zachwycająca!!
A zeszyt- cudny, jedną kartkę mam identyczną jak Ty- tę z koroną;)

Jyoti pisze...

Cieszę się wariacko,że mogłam uczestniczyć w tym projekcie!!!
I dziękuję za miłe słowa, wydziurkować 50kartek to też sztuka:D
Dziękuję za Twoją karteczkę!

coco.nut pisze...

właśnie dziś się zastanawiałam od kogo ta śliczna karteczka :) dziękuję!!!
a na przyszłość trzeba by pomyśleć o podpisywaniu każdej kartki, Jyoti miała świetny pomysł :)

maki.moniaki pisze...

Swietny pomysl i naprawde piekny zeszyt! :)

Matilde pisze...

Niepowtarzalne przedsięwzięcie! :)