poniedziałek, 22 sierpnia 2011

słoikowo...przez dziurkę...:)


 oj dawno nic do Słoika nie wrzuciłam...tak więc dzisiaj, choć spóźniona nadrabiam:)))
co prawda trochę nietypowo, bo do Słoika mam przeznaczony journal...
ale musiałam użyć moich nowych nabytków...

bazą są małe, stare kasety fotograficzne...
jeszcze nie wiem czy będą to zawieszki, czy stojące ramki...
muszę wysondować przyszłe właścicielki:)













a do tematu dziurki jeszcze powrócę:))

dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatnim i nie tylko postem:)))***

9 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

o, bardzo klimatyczne myśli! świetnie to skomponowałaś!

Magda(i)Lena pisze...

Przepiękne prace! Wspaniały pomysł na wykorzystanie kaset fotograficznych. Bardzo podoba mi się przestrzenne wykorzystanie dziurek od klucza. Świetne!

Matilde pisze...

Bardzo podobają mi się te prace! Mają swój niepowtarzalny urok :))

Zanka pisze...

Piekna, urokliwa praca-mistrzowsko tworzysz w tych klimatach:)

Joanna Oborska pisze...

Przepiękne! Bardzo podoba mi się wiekowość tych ramek w połączeniu z poukładaniem :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczne prace!!!
Stylowe i pełne starociowego uroku :D
:*

druga szesnaście pisze...

można było przewidzieć, że przyjdę tu jęknąć z zachwytem. jest wszystko co uwielbiam - starocie, pańcie i maleńka historyjka dla każdej z nich.
cudeńka!!!

Julia @ Vintage with Laces pisze...

These are adorable, Guria!
Hugs to you,
Julia

Sugar Lump Studios pisze...

fabulous! Love all the wonderful embellishments!