niedziela, 15 września 2024

Tiny Sacred Art Journal

 

maluszek 13 x 7 cm...według kursu online u Colleen Attara Studio Tiny Sacred Art Journal : SHE
długo się wahałam, podchodziłam sceptycznie do zakupu tego kursu, ale zupełnie niepotrzebnie...kurs zawiera technikę(powód dla którego go kupiłam ), którą wczoraj dopiero spróbowałam, bo tak mnie wciągnął sam mini journal i charyzma prowadzącej...to były najlepiej wydane pieniądze tego lata:)))





bazą tego Tiny Sacred Art Journal 'a jest kawałek karty ze starej teki osobowej















w środku stare druki i papiery w tym woskowane, płótna i koronki farbowane i postarzane, stare zdjęcia, dużo klejenia, szycia i pisania na maszynie:)

































































































































następnym razem efekty wspomnianej techniki...:)

Brak komentarzy: