niedziela, 15 września 2024

Przeszywane kolaże

 

technika obiecana z poprzedniego posta z kursu online u Colleen Attara Studio Tiny Sacred Art Journal...

ona raczej nie ma nazwy... to po prostu skrawki różnych materiałów przeszyte na maszynie tworzące kolaż, który potem można użyć w całości lub odcinając fragmenty do tworzenia nowych kolaży w albumach czy innych pracach...u mnie materiały głównie tekstylne...płótna i koronki farbowane, malowane, stemplowane, postarzane...a papiery tylko jako uzupełnienie, albo woskowe albo w jakiś sposób zabezpieczone...jestem zachwycona efektem...powstały pierwsze sztuki, ale mi mało i zamierzam dalej eksperymentować...dzisiaj się dzielę pierwszymi efektami....dwa pierwsze w ciemniejszym klimacie mojego Tiny Sacret Art Journala...a dwa kolejne jaśniejsze i jak na mnie bardziej kolorowe:))

















































w temacie koloru zdziwicie się, bo robiłam coś całkiem kolorowego...ale o tym następnym razem:)

Brak komentarzy: