wtorek, 22 kwietnia 2014

w koronkach jej do twarzy...



                                          czyli moje pierwsze koronkowo-płócienne warsztaty 
                                                       


od dziś, przez 3 kolejne posty chciałabym bliżej przedstawić
prace, które na nie przygotowałam...
może się skusicie i spotkamy się na nich razem?:)
























                                              stare zdjęcia po prostu kochają koronki i płóto...
                                       choć następnym razem pokażę Wam, że klimatyczny kolaż
                                                    można również stworzyć bez niego:)

                                                                             buziaki:)*




13 komentarzy:

Dorthe pisze...

How very,very beautiful,- I love your art !!! xo

Astrid Maclean pisze...

Absolutely stunning, what an amazing piece!!

Ania S pisze...

boskie!!!

Julia @ Vintage with Laces pisze...

Very beautiful, Guria. I love that you used a cabinet card of an older woman.
Have a wonderful week!
Hugs,
Julia

Cat-arzyna pisze...

Tak to prawda , że stare zdjęcia w takiej koronkowej oprawie nabierają jeszcze większego uroku i nostalgii Doskonale widać to na Twojej ślicznej pracy , która przykuwa wzrok na długo ...
Poświąteczne najlepsze życzenia przesyłam :)

zainspirowana pisze...

prześliczne!!!! ah jak pomyślę, ile to czasu powstawało... ile cierpliwości... miłości w to włożono...

Avrea pisze...

sliczne !

Różana Ławeczka pisze...

Twoje prace są magiczne i takie vintage...

Decu Style pisze...

Cudna praca!
Gratuluję warsztatów :)
Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :D

Kasia Udalska pisze...

Ach, te wszystkie smaczki, szczególiki, każde zagłębienie, każda koronkowa miękkość, wszystko tu opowiada część pięknej historii, napatrzeć się nie mogę, arcydzieło!

HomeScrapHome pisze...

Aż serce mi płacze, że nie będę mogła dołączyć do Was w sierpniu i pod Twoim czujnym okiem choć odrobinę magi tej pracy przenieść do czegoś mojego... Przepiękne...

może przy innej okazji????

dalkini pisze...

Jestem tu pierwszy raz i powiem od razu, że zakochałam się w Twoich pracach. Zostaję na stałe :)pozdrawiam

Honorata pisze...

Przypadkiem się tu znalazłam, to wszystko jest przepiękne, zachwycona jestem i podziwiam, zapraszam do mnie w odwiedziny :-) pozdrawiam