piątek, 20 kwietnia 2012

torebka

po krótkiej przerwie dziś kolejne wyzwanie 
Kolorowy Ptak przykazała nam ozdobienie jakiejkolwiek,
papierowej torebki z użyciem sznurka i metalowego elementu...
mnie się zachciało herbacianych torebek i psikania glimmerami 
w trochę finnowym stylu...:)
















użyłam cudnych papierów Agnieszki Anny ,
ale oczywiście zniknęły pod mgiełkami...
holtzowej stalówki, którą potraktowałam tuszami alkoholowymi ...
koronek, przypalanego tiulu, sznurka, płótna, papierowej serwetki,
drutu, klamerki, alfabetów Tattered Angels, 
zawijasków, mikrokulek, gel medium
i filcowego serducha, które ku mojemu zaskoczeniu 
bez problemu przyjęło wszystkie preparaty:)

 miłego weekendu:)
 buziaki:)



20 komentarzy:

Avrea pisze...

Super !
pozdrawiam
Ag

Anna pisze...

Aby takie cuda stworzyć, trzeba być mistrzem i Ty nim jesteś.
Torebeczka cudooo!!!
Pozdrawiam serdecznie.

KOLOROWY ptak pisze...

oszałamiająca!!! mogę sobie tylko wyobrazić jak wygląda na żywca ;)
faktura jest obłędna!!!

Offca pisze...

cudowna, kocham Twoje prace :)

Tusia pisze...

Ależ cudo! Twoja torebka jest zachwycająca Guriano! :*

elpimpi pisze...

REWELACJA!!! WSPANIAŁA torebka! Bardzo klimatyczna! A te torebki herbaty - WOW! Ale SUPER pomysł! Każdy prezent w takiej oprawie sprawi podwójną przyjemność! :-)

Didre pisze...

cudo!

Lidka pisze...

piękna torebka, już nic nie trzeba do niej wkładać :)bo i tak ucieszy kogoś sama w sobie :)

Matilde pisze...

Torebka sama w sobie byłaby niesamowitym prezenetem!!!

Licho_Nie_Spi pisze...

Ja też lubię te jej herbatki :) ale jeszcze się nie odważyłam, żeby nie sknocić...
Pozdrawiam!

Karmeleiro pisze...

w życiu nie powiedziałabym, że ona jest papierowa! Ależ ją przystroiłaś :))

justi pisze...

Kapitalny efekt. Jestem w szoku co można zrobić z papierowej torebki...dzieło sztuki. CUDO

Agnieszka - ABOKU pisze...

Guriano, podziwiam mediowy efekt, cuuuudnie.

Dunia pisze...

Świetny efekt!

Michelle pisze...

Piękne, wygląda bardzo - metalowo!

ThimbleLady pisze...

no to się zachwyciłam
piękne, absolutnie nie wygląda na papierowe

IWA pisze...

Woooooow!

jessie lehane pisze...

Genialna torebka! uwielbiam Twoje prace, są mistrzowskie...

Alexandra Eitel pisze...

Super!

Agnieszka - Anna pisze...

jest rewelacyjna!!!
i te herbatki...