poniedziałek, 9 kwietnia 2012

tagi...tagi...:)


kolejny raz na Craft Artwork urządziłyśmy sobie wymianę...
tym razem tagową...w ptasim temacie...
z ośmiu sztuk każdej z nas powstały niesamowite książeczki...
o różnych kształtach i wielkościach i innym podejściu...
moje 8 praktycznie identycznych tagów:












i nasz zbiór..od góry, od lewej:
Guru, Aboku, Tusia, ja
Annar, Balladonna, Urtica i Martyna:



i jeszcze jeden tag...
kolejna historia z wiosennej książeczki tagowej...
nasz trzeci żywioł to ogień...wiosenna moc...
samotne serce płonęło...czy ktoś wreszcie zdobędzie klucz do jej serca?...






miłego wieczoru:))


8 komentarzy:

angel pisze...

Piekne tagi:)

Anonimowy pisze...

Stunning tags.
Wishes
Lynne

Dorthe pisze...

Hi dear, what gorgeous tags,-I so love the angel wings...
and so many different swap tags were made,all wonderful.
Love your last heart tag-and hope the key can open up for love :-)
Hugs,Dorthe

gurka_krolowa pisze...

Jak to zrobiłaś, nie mam pojęcia, ale tło wchłaniam do teraz, jest zachwycajace i to wytłoczone skrzydełko! boskie, dziękuję :*

justi pisze...

Tag to moja ukochana forma dlatego staaaasznie Ci zazdroszczę takiej cudnej kolekcji :)
Przepiękne. Twoje też są niesamowite.

Olga Siedlecka pisze...

Ja też dziękuję i też cały czas podziwiam. A skrzydełko to już wisienka na torcie :)

Avrea pisze...

Piękne!

pozdrawiam
Ag

Celeste pisze...

These are all gorgeous.
Where does the wing template come from?
Love them all.