piątek, 29 listopada 2013

wspomnienie Prozartu



pokazywałam Wam już  ProzArtowe  fotki z  jastrzębiem...
jedną z nich potratowałam w sposób szczególny...
zedytowałam z innym swoim zdjęciem i oprawiłam...
dla niezwykłej osoby, jaką jest Agnieszka:)

bazą jest stara karta z albumu fotograficznego, 
potraktowana lekko gesso, herbatą  glimmer mistem i pimowym stemplem...
jak to u mnie, nie mogło zabraknąć szczypty żelastwa:)

aha...piórko oryginalne...ProzArtowe:)































miłego weekendu :)***


16 komentarzy:

Offca pisze...

piękna oprawa zdjęcia :) urzekła mnie ta firaneczka :)

Unknown pisze...

Cudowna praca :)

Astrid Maclean pisze...

Stunning, love all the soft layers and vintage colour tones!!

maj. pisze...

Ach, klimat...!!!!

Dunia pisze...

super!

Go sia pisze...

Śliczna:)

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Cudne Prozartowe wspomnienie... Firanka-kurtynka? bardzo mi się podoba, ładny pomysł :)

Celeste pisze...

Gorgeous. The soft and delicate colours suit this so well.

Margo pisze...

Bardzo gustowna opraw fotografi i jeszcze ta słodka firaneczka - bardzo, bardzo ładne:)))

Martyna pisze...

przepiękne!

ThimbleLady pisze...

fajna, klimatyczna i niezwykle oryginalna

Aniees pisze...

O Guriano.... :))))),jestem wzruszona i nie wiem jak dziękować :)))

Eliza Trojanowska pisze...

piękna osoba ~ przewspaniale oprawiona!

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

urocza praca,klimatyczna!

Karolina Bajek pisze...

Ależ cudeńko!!!! Prawda - niezwykła osoba - niezwykle oprawiona :)

Alexandra pisze...

Wonderful works Guriana!
I wish you a Happy New Year!
Hugs
Alexandra