niedziela, 13 listopada 2011

na gorąco...


 z tego co wczoraj w Starej Rzeźni upolowane...
i z inspiracji wspaniałymi pracami Nancy :)

piękna stara karta od albumu początkowo zawierała zdjęcie komunijne...
nawet po zmianie zdjęcia nie potrzebowała zbyt wielu dodatków...
w roli ramki cudnie już spatynowany przez czas uchwyt do szuflady:)







pozostałe skarby też już się domagają realizacji...


takich próbówek z dziewczynami od dawna szukałyśmy:



  

to cudne miedziane szablony do haftowania w holderku 7Gypsies...
już coś z nimi  powstało:))


a w innym holderku powstała dekoracja:



było tak zimno, że nie chciało mi się nawet aparatu wyciągnąć...
to chociaż dwie migawki z poprzedniego razu:





poprzednio postawiłam zdecydowanie na skrzyneczki do przechowywania:



i moja najulubieńsza, w której zamieszkały już Glimmer Misty...
i kilka upolowanych drobiazgów:



miłej niedzieli i gorąco dziękuję za wszystkie komentarze:)))


28 komentarzy:

Mia pisze...

Piękna praca.. Strasznie Wam zazdroszczę tych zakupów, kto mi zdradzi jak je się robi :)) - ja ze swoją miną frajera nie umiem niczego kupić.

Encza pisze...

Piękna zawieszka a skarbów zazdroszczę ale cuda upolowałaś !

Martyna pisze...

mi się gorąco zrobiło na widok tych cudowności!

RosaliaArt pisze...

wow, ale cuda, skrzyneczki do pozazdroszczenia a zawieszka mistrzowska.

kasiamanufacture pisze...

zawieszka cudna a te zdobycze wszystkie piekne

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękne zawieszki!!!!
cuuuuuuuuuudowne skarby!!!!

Boei pisze...

Super, super!! Widać, że wspaniale się przy tych zakupach bawiłyście:)
Prace cudne, inspirujące i oryginalne!
Pozdrawiam:*

Drycha pisze...

praca oczywiscie bezkonkurencyjna ale do tego juz jestem przyzwyczajona, ze jak coś zrobisz, to będzie super...

ale przy reszcie - te inicjały wycinane!! - a co dopiero przy skrzyneczkach - obśliniłam sie do pasa...

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękne prace!!!
Upolowałaś prawdziwe rarytasy :))
:*

ankan pisze...

Cudowności same, aż ślinka leci... Ehhh zazdroszczę Wam tego miejsca, ja byłam ostatnio w Krakowie pod halą targową w podobnym celu, ale odór sprzedających tam meneli skutecznie mnie odstraszył :(

JaMajka pisze...

O matulu, obśliniłam się do pasa!!! Zwłaszcza od tych probówek i od szablonów do haftowania... Ale jesteś szczęściarą, że takie skarby same lgną Ci do rąk :)

suziqu's thread works pisze...

What stunning images - all of them.
Thank you for sharing!
Suzy

coco.nut pisze...

piękne łupy i cudne zawieszki!!!

OLIWKA pisze...

zazdroszczę wam tych specjałów, te balszki z inicjałami są boskie, a skrzyneczki przypominają mi te, które widziałam u mojej mamy w laboratorium: były w nich pochowane odważniki ;-) muszę poszukać na strychu czy nic z tego nie zostało ;-)

Boża Siłaczka pisze...

Ale skarby,ale cuda! Praca piękna,uwielbiam je choc ostatnio nie było mnie tu długo.

Julia @ Vintage with Laces pisze...

Hi Guria, Your collage is beautiful and I love all of your flea market finds.
Have a great week :-)!
xoxo,
Julia

Viola pisze...

Fabulous collage, Guria! Love it!
Your flea market finds are great. So many treasures! Have a wonderful day! Hugs, Viola

Anonimowy pisze...

Piękna i subtelna praca ! Aha i zazdroszczę możliwości buszowania po takich skarbach :)Pozdrawiam serdecznie

Dunia pisze...

Śliczna praca! Urzekła mnie ta koroneczka zebrana niczym żabot.
A pozostałe cudeńka... achhhh

maki.moniaki pisze...

Przecudne skarby!!!
xxx

druga szesnaście pisze...

jak by mi się chciało tam do was...
piękne przedmioty, fakt, ale i tak najbardziej zazdroszczę wspólnej wyprawy i polowań.
ściskam!!!

Kasia pisze...

Cudne prace i rewelacyjne zakupy! Wow, zazdroszczę miejsca, w którym można takie cuda kupić! Pozdrawiam :)

Małgorzata P. pisze...

Witaj :-)
{Ja z rewizyta :) Szczerze mowiac bardzo mi sie podoba twoje dzielo, cytat mi tez odpowiada, mam nadzieje ze sie nie obrazisz gdybym se z niego skorzystala :D

A co do twoich "wykopalisk" bardzo mi sie podobaja!!! Bardzo!

Aldona pisze...

Zawieszka zjawiskowa, zjawiskowa, zjawiskowa. Oszalałam na jej punkcie :)

Lena Wz pisze...

Ale Ty mnie drażnisz!!! ;-)
Cuda wygrzebujesz... bajeczne prace robisz!!!
Zabierz mnie ze sobą w ten Twój magiczny świat! :*

igła i nitka pisze...

Praca świetna, ale muszę przyznać że zahipnotyzowały mnie te miedziane szablony do haftowania:) Prawdziwe skarby!

milena60 pisze...

Очень интересный блог..у нас в Киеве..на Андреевском спуске..очень хорошая барахолка..там есть очень многое...

robin dudley-howes pisze...

Wow I love everything you do!