czwartek, 14 kwietnia 2011

klucze...


uwielbiam klucze i właśnie taki temat zaproponowałam
na kolejne wyzwanie na CA z cyklu Altared Art...
pewnie się spodziewacie kupy żelastwa....dzisiaj nic z tego...
od dawno chciałam zrobić klucz do serca...
i pewnego wieczora usiadłam przy maszynie i powstały takie całkiem nieżelazne zawieszki...
na stemplowanym, cudnym ikeowskim płótnie...
dostały się z okazji urodzinowych Duni i Goosberry
na ostatnim naszym spotkanku:)













zapraszam do zabawy z tym kreatywnym przedmiotem przez najbliższe dwa tygodnie:)



14 komentarzy:

cve pisze...

I love thise key and stampig on fabric!

Joanna Oborska pisze...

Przepiękne!

Unknown pisze...

Coś pięknego !!!
Patrzę i patrzę .....

Boei pisze...

Cudowne!! Ty to masz pomysły;)

rosaliaa pisze...

prezentują się wspaniale

coco.nut pisze...

piękne!!!

Marie Lost Bird Studio pisze...

Hi Guria,
your hearts are gorgeous! Love them. Did you buy the fabric like that or did you rubberstamp on it?
Have a great weekend.
Hugs,
Marie

gooseberry pisze...

jeszcze na żywo nie widziałam, ale są cudowne! świetny pomysł i jak zwykle mistrzowskie wykonanie! pozdrawiam cieplutko!

Lacrima pisze...

Tez kocham klucze:)

OriBella pisze...

Przecież nie da się przejśc obojętnie przez Twojego bloga, patrząc na Twoje prace:))Kolejne cudo, naprawdę!!!

~*~Patty S pisze...

Oh such beautiful hearts!!!
Very lovely!!!
oxo

Dunia pisze...

CUDEŃKO!!!
I jedno jest już moje :o)
Bardzo dziękuję za pamięć i piękny prezencik!

KOLOROWY ptak pisze...

Zachwycające! Cudowne wykonanie :)

milena60 pisze...

Спасибо за показ...хотела сделать похожее ..но ты меня вдохновила...