wtorek, 1 lutego 2011

RZYM...



oprawienie wspomnień rzymskich w album to moje postanowienie noworoczne...
że go zrobię jeszcze w styczniu...
zwłaszcza, że Rzym w tym roku znowu w planach:)
pisałam kiedyś, że album rzymski leży cały gotowy do sklejenia...
no więc nic nie zostało z tamtego projektu albumu....
zmieniłam wszystko...papier, format, układ
i do tego pobiłam sama siebie...34 strony +okładka w 10 dni:))
chciałam koniecznie, żeby to był jeden album,
więc się kompletnie ograniczyłam z dodatkami 3D...
za to dużo stempli i embosingu
oraz kartek ze starej włoskiej książki...
uwielbiam je i nie umiem się już bez nich obyć...
podstawą był papier MME -Lost and Found, choć nie tylko:)
album tym razem nie jest chronologiczny, tylko tematyczny:
klimatyczno-botaniczny
zabytkowo-starożytny
Rzym i my
Rzym nocny

 nie opisałam jeszcze  journalingów...

uprzedzam, że duuużo zdjęć :






































i kilka detali:






















mam nadzieję, że wytrwałyście do końca:))

buziaki:)***



37 komentarzy:

Artnova pisze...

Zachwycający, napracowałaś się, pozdrawiam.

Arte Banale pisze...

No toś się nakleiła:))))No ale warto było-efekt powalający! I rzymsko jest i gurianowo.

gaja pisze...

Miałam Przyjemność widzieć go na żywo. Jest CUDOWNY !!
Wspaniała pamiątka.

Agni pisze...

Cudowny !!!!! Ag

sabi-chic pisze...

przepiękna pamiątka i wykonana z dbałością o każdy szczegół detale zachwycające i to wszystko w tak krótkim czasie podziwiam :)

agea pisze...

coś pięknego i jaka pamiątka z duszą:)

KOLOROWY ptak pisze...

Fantastyczny efekt! Świetnie wkomponowane detale, całość powalająca! Podziwiam za czas i jakość wykonania :) jesteś WIELKA!!!
Chyba częściej powinnaś składać takie postanowienia noworoczne ;)

Joanna Oborska pisze...

Pięknie opowiedziałaś Waszą rzymską historię :) Album jest cudowny :)

gooseberry pisze...

album jest spójny i baaaardzo klimatyczny... wiem, co piszę, bo widzialam na żywo :)
przepiękna praca!

OriBella pisze...

Klimatyczny, rzymski, gurianowy. Uwielbiam te kolory w twoim wydaniu, z koronkami, stemplami embossowanymi i "gazetowym" (książkowym) papierem:)

UHK Gallery pisze...

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BETIK pisze...

Mogłabym tak samo jak UHK....... Trwam w zachwycie.....!!!!!!!!!!!!

coco.nut pisze...

przepiękny jest!!!

SentiMenti pisze...

w ciągu dnia mam niewiele czasu na przyjemności, ale teraz gdy wszyscy wokół mnie śpią już dawno, mogę pozwolić sobie na ucztę tu u Ciebie :)
piękną mieliście podróż i piękny macie dziennik z tej podróży, bardzo podoba mi się zgranie kolorystyczne zdjęć z tłem i dodatkami;

suziqu's thread works pisze...

Absolutely beautiful artwork with this journal - congratulations.
x Suzy

Julia @ Vintage with Laces pisze...

Your scrapbook turned out gorgeous, Guriana! What a wonderful album of memories!
Hugs,
Julia

Roxi pisze...

Cudowny jest - ma niesamowity klimat!

rosaliaa pisze...

och, ach..... ile tu się dzieje! a przy tym jaki ten album jest cudownie spójny - kolorystycznie i klimatycznie. pięknie podkreśliłaś jego podróżniczą tematykę stemplami i dodatkami.. kawał dobrej roboty! cudo

Celeste pisze...

This Italian travel journal is fantastic. Just beautifully done and now I wish I was back in Italy again.

asica.p pisze...

jest wspaniałay!!chcialabym kiedys go zobaczyc na żywo:)

Wilczex pisze...

Cudowny! Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Zapraszam do siebie po wyróżnienie ;)

Moniś-ka pisze...

Przepiękny album, wspaniała pamiątka, jestem nim zachwycona:)
Pozdrawiam:)

plakatowka pisze...

przecudowny i taki gurianowy na 100%

Dunia pisze...

Album jest po prostu śliczny! I te detale dopracowane w każdym calu...

perelka111 pisze...

cudowny album..marzy mi sie taki:)

piedra preciosa pisze...

Ktoś tu napisał że widział go na żywo, zazdroszczę, bo na samych już zdjęciach wygląda okazale. Bardzo mi się podoba.

Anonimowy pisze...

Wow! Po prostu cudo! Wspaniały!

Unknown pisze...

Mogę to oglądać i oglądać i oglądać .... wracam ponownie !

Berberis pisze...

Ten album jest Cuudny!!!!

elfik pisze...

o rany ,to sie nawdychalam klimatu....przepiekny album, te detale cudne. Zazdraszczam stepli.
podziwiam.

"MOI" Freubel pisze...

Hi Guriana
I just discovered your blog and couldn't resist to write a short comment.
I've browsed a while through your posts and I've found it very enjoyable.
( Just felt the need to say this :)

Thanks kindly for sharing your images- journapages and photos It was SOOOOO inspiring to see !!!

Greetings Rian from the Netherlands.

OLIWKA pisze...

niesamowity !!!!!!!!! wszystko bardzo fajnie dopasowane i kolory idealnie dopasowane :) piękny album Guriano !!!! i do tego ta objętość !!!!!!

Marie Lost Bird Studio pisze...

Just Gorgeous, Guriana.Love all the pages you did - what a treasure.
Have a wonderful day.
Hugs,
Marie

cyga pisze...

świetne wspomnienie z rzymskich wakacji, te papiery idealnie komponują się w albumach

kANNAdyjka pisze...

WOW-nagroda Ci sie nalezy za wytrwalosc! Piekny album!!! Zmobilizowalas mnie do zrobienia wlasnego z PEI (Prince Edward Island)-Kraina mojej ulubionej Ani z Zielonego Wzgorza i Lucy Maud Montgomery!

Lena Wz pisze...

Jak to się stało, że mojego komentarza nie ma???!
Nadrabiam - obłędnie powalający!!! Chciałabym go dotknąć :*

Kamila pisze...

wow !! rewelacja !! czemu wczesniej go nie widziałam... co za niedopatrzenie !! cudo !! taki klimatyczny, super :) Wszystkiego dobrego w kolejnym roku !!