sobota, 15 maja 2010

papierowa wymiana:)

pierwszy raz wzięłam udział w papierowej wymianie międzynarodowej, organizowananej co miesięcznie przez LaWendula :)...kwietniowym tematem były Mini-Books, Notebooks and Tiny journals...moją wylosowaną partnerką była Genevieve:)..po korespondencji mailowej ustaliłyśmy, że robimy po dwie rzeczy...ja od razu zdeklarowałam, że zrobię dwa notesy...Genevieve zażyczyła sobie neutralne kolory i żeby był jakiś tekst po polsku...
chciałam, żeby wszystko było jak najbardziej polskie...
mój ulubiony polski cytat Kardynała Wyszyńskiego...
polski papier...
  trzymałam na czarną godzinę Amber pierwszej edycji i tu proszę, był jak znalazł na jeden notesik:)...a dzięki kochanej Cynce, która użyczyła mi swojego papieru z serii Chocolatte  powstał drugi:)

I took for the first time part in the intl paper swap, frequently organized by LaWendula :). The topic of the month of April was "Mini-Books, Notebooks and Tiny Journals"... My drawn partner was Genevieve. In the mail correspondence we agreed to do two items... I wanted to make two notebooks... Genevieve wanted to have them done in neutral colors with some inscriptions in Polish... I wanted to keep the whole in Polish climate... My favorite citation from cardinal Wyszynski, even Polish paper... For such occasion I kept the Amber paper (first edition) - it was a perfect choice for one of the notebooks. The lovely Cynka helped me with the Chocolate paper for the other one.














Notes jest grubiutki i ma kartki z szarych kopert oraz kilka ozdobnych przekładek:)
The notebook is thick and made from grey envelopes with some decorative distances :) 





Tym postem żegnam się na tydzień, bo wyjeżdzam na pierwsze w tym roku wakacje do -mam nadzieję- slonecznej Toskanii:))
Now I have to say good-bye for one week, I'm going for my first vacation this year, to (hopefuly!!) sunny Tuscany :)) 


Wielkie buziole za wszystkie pozostawione tutaj miłe słowa i do miłego...będę tesknić za Wami:))
Thick kisses for all nice words... I'm gonna miss U:))


10 komentarzy:

Gosik pisze...

notesy sa przesliczne! rewelacyjne! udanego urlopu życzę :)

gatto pazzo pisze...

Śliczne notesy.

Baw sie cudnie! Pozdrów ode mnie moją ukochaną Toskanię! :)

coco.nut pisze...

słońca życzę, bo u nas go coś jak na lekarstwo :(

notesy cudne!!!

gooseberry pisze...

śliczne notesy! ten grubaśny jest cudowny!
świetny pomysł z tymi kopertami, fajnie to wszystko razem wygląda!
życzę miłego wypoczynku i słońca!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

cudne są - te kartki świetne!

baw się odbrze!!! łap słonko i troszkę do nas przywieź:))

druga szesnaście pisze...

pójdę wyjdę schowam się zawstydzona.

Oliwiaen pisze...

Szczęściara z tej Genevieve!

Miłego wypoczynku :-)

vairatka pisze...

Piękne eleganckie notesy - w drugim podoba mi się wnętrze, a w pierwszym okładka ;)
Choć oba piękne...

K.C. pisze...

Fantastyczne!
Wracaj i szybciochem rób kolejny album z magicznej Toskanii. Już się nie mogę doczekać :)

składART13 pisze...

notesy niesamowite !
wypoczywaj Kochana !!!