wtorek, 30 marca 2010

jeszcze parysko:)


ostatnia, 3 część paryskiego albumu... poprzednie TU I TUTAJ w stosunku do poprzednich robiona  na szybko... z dużą ilością wycinanek slice'owych, UTTE, spękań  no i stempli:)

 

w tej części miałam największy problem z wyborem zdjęć, stąd pojawiają się dwustronne twory harmonijkowe, żeby pomieścić wszystkie:)

















słynne skałki koło Fontainbleau- własciwy cel wyprawy naszych znajomych:)






poniżej moja wersja paryżanki...a pamietacie, jak Cynka mnie zinterpretowała?:)




w drodze powrotnej nocleg w Kolonii -  i jej przepiękna  Katedra:




 i to juz KONIEC Paryża:)...w Święta zabieram się za Rzym, ale tym razem będzie krótko:)

DZIĘKUJĘ wszystkim zagladającym, wytrwałym i komentującym:))

13 komentarzy:

gatto pazzo pisze...

Byłam w Paryżu, ale teraz chciałabym go zobaczyć Twoimi oczami :). Z Twoimi albumami jako przewodnikami. Bo jest pięknie!

BETIK pisze...

Piękny śmieciuchowy album! Cudny klimat!! Bardzo mi się podoba!! W ogóle i w szczególe:)

Gosik pisze...

świetny album, wszystkie trzy :))

druga szesnaście pisze...

jak tylko zobaczyłam tytuł, to od razu wiedziałam, że będzie uczta dla oka. i jest!!!
z przyjemnością analizuję każde kolejne zdjęcie.

ale fajnie, że zapisałaś się na wymianę do Lawenduli! nie pożałujesz. :) (już zazdroszczę tej osobie, która będzie z tobą w parze..........)

cve pisze...

It's absolutly fantastic and amazing!!!

K.C. pisze...

Wszystkie 3 części Paryskich wspomnień są absolutnie zjawiskowe. Stworzyłaś piękną pamiątkę, w którą mogłabym się wpatrywać godzinami. Przepiękne dodatki, zestawienia zdjęć, zdobienia, kompozycje. Mistrzostwo! Podziwiam i uwielbiam :)

Jolinek pisze...

pojęcia nie mam jak się Tobie udaje połączyć tyle zdjęć, dodatków, emocji w jedną spójną całość i to po raz trzeci, no pojęcia nie mam i już :)

kacha pisze...

tak piękny że aż dech zapiera, wszystko tak połączone w jedną całość- te zdjęcia, dodatki Twój album dodaje Paryżowi uroku!

Nowalinka pisze...

Szczerze podziwiam, te wszystkie skrytki, dodatki...przepiękny album :)

składART13 pisze...

PIĘKNY !!!!!
oj chciałabym go na żywo zobaczyć !

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Ten album to jest to, co tygrysy lubią najbardziej :D :D :D
Po prostu cud, miód i orzeszki ;)))
:***

cyga pisze...

niesamowity album, powiększałam sobie każde zdjęcie żeby przyjrzeć się wszystkim detalom

Florens pisze...

Chyba sobie wydrukuję te fotki bo nie mogę się napatrzeć! Skąd Ty masz tyle pomysłów i zacięcia, żeby tak grubaśne albumy tworzyć ?:))) Ja nie narzekam - cieszę się strasznie, bo mogę dłużej cieszyć oko :) Podziwiam Cię od pierwszej pracy, a Ty wciąż mnie zadziwiasz :)