poniedziałek, 18 maja 2015

zawieszka…za 0 zł..:)



pisząc posta o tych wszystkich rzeczach, które napotkałam biegając po opuszczonych 
nagle natchnęło mnie…przerwałam…przymierzyłam...pasowało…
wzięłam narzędzia…głównie młotek i gwoździe…
 i tak na poczekaniu powstała zawieszka...
z rzeczy znalezionych, bądź mi podarowanych:)






































                              


                                      a najfajniejsze jest to, że koszt tego wszystkiego to 0 zł:)


                                                                               buziaki:)*


10 komentarzy:

Avrea pisze...

uwielbiam Twoje deseczki , wieszaczki i inne rzeczy sa sliczne :)

מימס mimms pisze...

Gorgeous hanging <3

dekoMagJa pisze...

Super :-)

sylwiitwory pisze...

Ta deseczka wieszaczek przemawia do mnie całą sobą... cudna jest! Pozdrawiam :)

petra bluszcz pisze...

Genialna! Te probówki są fantastyczne :)
Pozdrawiam!

ThimbleLady pisze...

To się nazywa kreatywność! Bardzo pomysłowe i efektowne

Wiola z bloga Mam na to plan pisze...

Oryginalne dodatki Ci się trafiły. Deseczka - majstersztyk.

Tante Mali pisze...

Looks fabulous!
Happy days
Elisabeth

Agnieszka Korman pisze...

Wygląda rewelacyjnie!

Olga Siedlecka pisze...

Cudowna zbieranina :)