piątek, 26 grudnia 2014

świątecznie…prawie poświątecznie:)


mam nadzieję, że ten Świąteczny czas 
upływa Wam w rodzinnej, pachnącej choinką i piernikiem atmosferze:)

w tym roku przed świątecznie, jak nigdy miałam trochę czasu i chęci na zrobienie kilku dekoracji…
ale dopiero dzisiaj na zrobienie ich zdjęć:)


pierwsza to prezent dla dzieci…kolaż z ich zdjęciem na książce pod szklanym kloszem:







udało mi się kupić w tym roku na giełdzie staroci drewniane narty:




gdzieś tam upolowałam sanki, 
a z grudniowego Festiwalu Przedmiotów Artystycznych 
wróciłam z uroczą króliczką i cudną Tildą:





w internecie znalazłam inspiracje na filcowe choinki…jedna większa:







druga mniejsza:





i kolejna z kółek wycinanych ze starej książki:






i w dosłownie ostatniej chwili pokusiłam się na cotton balls…
i nie żałuję…bo są cuuudne...zwłaszcza wieczorem zapalone:)






i na koniec jeden ze świeczników adwentowych…ten w krawieckiej szufladzie…
w tle fragment nieukończonej galerii moich zdjęć:)



zapomniałam jeszcze o kolejnym i o wiankach, ale i tak pewnie Was tą ilością zdjęć zanudziłam...

miłego świątecznego wieczoru:))


9 komentarzy:

Różana Ławeczka pisze...

Piękne i jakże miłe ...
czarownego i pełnego miłości czasu ...
Aga z Różanej Ławeczki :)

dokaem pisze...

Pięknie tu u Ciebie :) Choinki filcowe są cudne!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

ależ klimat!!!! PRZEPIĘKNIE!!!

Olinta pisze...

Zrobiłam sobie mój ulubiony napój czyli kawę i zasiadłam przed monitorem leniwie przeglądając znajome blogi i odpisując na zaległe maile.
Nawet nie masz pojęcia jak uwielbiam trafić na taką perełkę jak ten blog.
Zostanę tu na dłużej jeśli pozwolisz.
Pozdrawiam ciepło.

Nordstjerna pisze...

Piękne wnętrza, klimatyczne aranżacje i zachwycające zdjęcia. Kierunek, w jakim podążasz (od scrapu do... no właśnie, dokąd doprowadzi?) to niewątpliwie droga do doskonałości :)

Unknown pisze...

Piekne, nastrojowe fotki;) Pozdrowienia

Olga Siedlecka pisze...

Cudnie u Ciebie! Jeszcze więcej piękna w Nowym Roku!

Licho_Nie_Spi pisze...

Piękne te choineczki!

Unknown pisze...

Dopiero zbieram koparkę z ziemi! Co za klimat! Jakie aranżacje! Mistrzyni i tyle! Proszę więcej!Pozdrawiam Dora