piątek, 11 maja 2012

na klucze...


dawno zakupiona i jeszcze dawniej obiecana...
musiała być dość spora, bo mój Piotr to prawdziwy klucznik:)
stąd pomysł, żeby przerobić szafkę po zegarze...
oczywiście nabytą w Starej Rzeźni...jeszcze w zeszłym roku:)

długo szukałam godnych uchwytów do kluczy...
aż na Pintereście  znalazłam wieszak z łyżeczek...
spłaszczyłam, wygięłam i wybiłam napisy,
wg życzenia w języku niemieckim...

tradycyjną szybę zastąpiła siatka hodowlana, którą sprezentowała mi Arine:)*

















dla porównania tak szafeczka prezentowała się przed przeróbką,
ale już po oszlifowaniu samych drzwiczek:



zakochałam się w wybitych łyżeczkach...niebawem pokażę kolejne:))


20 komentarzy:

Barbarella pisze...

BOSKA!!

A pisze...

rewelacja!!

Matilde pisze...

Coś pięknego!!! A jak Ty robisz te napisy, jeśli mogę nieśmiało podpytać :)

Nowalinka pisze...

Cud miód, świetna szafeczka na klucze :)
Ja się tylko zastanawiam jak przyczepiłaś łyżeczki, bo nie widać śrubek żadnych, więc obstawiam klej :)

Myszka pisze...

Super!!! Ja też bardzo lubię takie wybijane łyżki. Czy trudno zrobić takie?
POzdrawiam!

KOLOROWY ptak pisze...

KAPITALNA!!!

Eliza/Tuome pisze...

no cudo po prostu :)

justi pisze...

rewelacyjny pomysl!!! Super.
Kapitalnie wyszla ta szafeczka.

Boei pisze...

Przepiękne!

Donata @ DK's Craft Cafe pisze...

Beautiful, Guriana!

nkale pisze...

Какая красота! так и будет потом на дереве висеть? Очень Оригинально!

gurka_krolowa pisze...

Rzeczywiście łyżeczki są godne tej szafeczki, albo szafeczka tych łyżeczek. Całość prezentuje się niesamowicie efektownie. Sama dłutkiem wybijałaś napisy? xD

Blue pisze...

Cudowna przemiana

IWA pisze...

Cudna jest, a te łyżeczki... ech!

Dunia pisze...

Gurianko! Absolutnie genialne! Te łyżeczki mnie rozwaliły ;o)

Karola pisze...

no świetne te łyżeczko-wieszaczki!!! A całość prezentuje się wyśmienicie :)

JaMajka pisze...

Cudeńko :)

Ania pisze...

To jest po prostu coś niesamowitego!! :O

Oliwiaen pisze...

Genialny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie!!

Arine pisze...

Cudowna przemiana!
Wszystko idealnie do siebie pasuje- jestem pod ogromnym wrażeniem!