niedziela, 15 maja 2011

L...jak lustro...latarenka...


wczorajsza, druga sobota miesiąca, jak zwykle upłynęła babsko...
najpierw Rzeźnia... kawiarnia i spotkanko Scraprodzinki...
z tradycyjną wymianą...
moje L ...lusterko z poprzedniego posta dostało się Cynce...
a mnie...jej latarenka:))....więcej zdjęć TU




były jak zwykle Cynkowe pudełeczka na L i zaległe na K...
wszystkie do zobaczenia u niej na blogu:))
i motyle...i duuuzżo ciasta urodzinowego....
pełna relacja mam nadzieję niedługo na blogu KGMiP...:)
ja tym razem niestety aparatu nie wzięłam...

jak zwykle już z rozrzewnieniem wspominam wczorajsze i czekam na następne spotkanie..:)))
dziewczyny dziękuję!!!:))***


8 komentarzy:

Boei pisze...

Było super!! Dziękuję:)
I z niecierpliwością czekam na kolejne spotkanko:*

Projekt MY pisze...

atarenka bossskaaa i do tego w moim ulubionym kolorze

Julia @ Vintage with Laces pisze...

Very pretty lantern. I love the colors.
Have a great day, Guria!
Hugs,
Julia

Unknown pisze...

zazdroszczę ;-)

kissinia pisze...

Absolutely brilliant lantern! I just love your style and approach to shabby :)

askoz pisze...

Latarenka jest cudowna;)

Gaby Bee pisze...

This lantern is really cool. Love the color!

Have a lovely week!
Gaby

Unknown pisze...

Ale piękny prezent !