piątek, 27 sierpnia 2010

wewnętrzna dziewczynka...





jaka byłaś kiedy miałaś 7 lat?



co lubiłaś robić?



o czym marzyłaś?

długo nie miałam pomysłu...i chciałam już odpuścić temat...
ale wczoraj przypadkiem szukając zupełnie czegoś innego, znalazłam odpowiednie zdjęcie 
 i pomysł zrodził się natychmiast...:)

słowa, które mnie opisują, to pierwsze skojarzenia jakie nasunęły mi się na myśl...
cytaty natomiast, to Paulo Coelho... kojarzą mi się z dzieciństwem moich całkiem już niemałych dzieci...często je im cytowałam...:)

tym razem zdradziłam słoikowego altared booka...
wpis powstał w moim nowiutkim art journalu:))

odbywając podróż w przeszłość, 
przypomniałam sobie coś o czym dawno zapomniałam...
że mój pierwszy art journal powstał dawno temu,
 gdzieś w okolicach połowy szkoły podstawowej...
stworzyłam fikcyjny świat gwiazd Hollywoodu...
każdy aktor miał swoje zdjęcie, historię, rodzinę,
 biografię filmową-wymyślałam nawet  streszczenia scenariuszy filmów, w których grali:)
wszystko było ilustrowane rysunkami i wycinkami z kolorowych gazet...
aktorzy byli nawet podzieleni na kategorie...ci najlepsi to moje koleżanki i koledzy...
ja oczywiście byłam tą największą
 gwiazdą...
ciekawe jakie Wy zeszyty prowadziłyście...?:)

ale odbiegłam od tematu...

przepraszam, ale dzisiaj zdjęcia marnej jakości... straszna szaruga  za oknem...













dziękuję, że jesteście i zostawiacie ślady po sobie:)))


8 komentarzy:

Tusia Lech pisze...

Piękny wpis!!! Piękny scrapowo, ale przede wszystkim piękny duchowo.

Kardamonowa pisze...

Piękna praca.
A jeśli chodzi o zeszyty o których wspominasz - przypomniałam sobie, że moja mama i jej siostry miały takie zeszyty. I kiedyś w wakacje je odnalazłam jako dziecko. Były w nich zdjęcia z gazet i teksty piosenek. W gruncie rzeczy to były takie scrapbookingowe pamiętniki. tylko wtedy nie wiedziałam o tym.

coco.nut pisze...

i znów przepiękny i klimatyczny wpis, w dodatku z moimi ulubionymi myślami z jednej z moich ulubionych książek!!! (czasem ją sobie na chybił trafił otwieram, żeby się jakoś pozytywnie ustawić ;)

Galeria Laven pisze...

Piękne, przecudne prace, urzekły mnie natychmiast. Tylko pozazdrościć takiej wyobraźni...

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

piękna DZIEWCZYNKA w TOBIE mieszka....

Unknown pisze...

Przecudne !!!!
Oj zostanę sobie tutaj dłuższą chwilkę ....

druga szesnaście pisze...

ja też tu lubię pobyć dłuższą chwilę. :)
i za każdym razem wychodzę zakochana!

Berberis pisze...

fantastyczna praca!!!!
Lubię tu do Ciebie zaglądać - zawsze znajdę coś zachwycającego :) :) Tak jest i tym razem...