poniedziałek, 21 czerwca 2010


udało mi się w tym roku pierwszy raz uczestniczyć w warszawskim zlocie:))...wielkopolska ekipa wybrała się razem i stawiła w składzie:
 Cynka, Michelle, Kasia, Berberis i ja:)...dziewczyny, dziękuję za wspólną podróż, wspaniałe towarzystwo i  łzy śmiechu!!

dużo pracy włożonej w organizację...moc wrażeń i atrakcji...wiele twarzy znanych z sieci i tych nieznanych, ale poznanych...szczególnie 2:16 - Elizko dziękuję za "filutkę" - pochwalę się następnym razem:))

czas minął zdecydowanie za szybko!!
 a obszerna fotorelacja z tego co się działo na blogach:
 Michelle
i Costy - uczestniczki uprasza się o wpisywanie pod postem celem doliczenia się ile nas było:))

moje pudełko wymiankowe trafiło do....niestety nie zarejestrowałam imienia, ale osóbka ta podeszła i podziękowała za co bardzo dziekuję:))

a tak wyglądało wraz z zawartością notesową:










i razem:



a to wylosowane przeze mnie pudełko od  Kasi Krym - dziękuję!!:))

pierwsze zdjęcie zapożyczone ze strony autorki, bo zanim pomyślałam o zdjęciu, zdążyłam rozbroić całą dekorację...:)



niestety jego słodka zawartość zniknęła przed zrobieniem zdjęć i była pyszna:))




7 komentarzy:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

oj tak nie pamiętam kiedy tak płakałam ze śmiechu:)))))))))

cudnie się wymianka udała:)

K.C. pisze...

Dziękuję za cudowne, wspólne chwile Dorotko, zajęcie się zakupem bilecików i torbę wspólnego śmiechu :))

druga szesnaście pisze...

teraz pluję sobie w brodę, że po prostu bezczelnie tego pudełka nie świsnęłam ze stołu...
w każdym detalu zakochana jestem.
durny to człowiek.

dobrze było cię zobaczyć - pewna jestem, że nie po raz ostatni. :)

OLIWKA pisze...

przepiękne to Twoje pudełko i jego zawartość,
och Guriano marzę o wymianie z Tobą tylko jeszcze śmiałości nie mam :) ;-)

składART13 pisze...

obdarowana osoba na pewno jest przeszczęśliwa :)
cudne pudełko i jego zawartość !

Unknown pisze...

Zazdroszczę wyjazdu :)))
Ale może za rok ....

JaMajka pisze...

Pudełko przepiękne, notes powalający :) Zazdroszczę zlotowej zabawy...